خبر فوری

محدودیت‌های جدید با جدیت در رودان اجرا می‌شود

فرماندار رودان با بیان اینکه وضعیت این شهرستان از لحاظ شیوع کرونا نارنجی است، تاکید کرد: محدودیت‌های جدید با شدت و جدیت در این شهرستان پیاده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از رودان، مصطفی غلام‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا رودان با بیان اینکه وضعیت این شهرستان به لحاظ شیوع کرونا هم‌اکنون نارنجی است، تاکید کرد: از یک آذرماه، ادارات شهرستان با یک دوم نیروهای خود خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها و سایر ادارات خدمات‌رسانی موظف به خدمات‌رسانی با دو سوم نیروهای خود هستند.

غلام‌پور با اشاره به اینکه مجموعه گروه‌های ۳ و۴ اصناف در شهرستان از روز یکم آذر ماه به مدت دو هفته  باید تعطیل باشند بر لزوم نظارت دقیق بر حسن اجرای این امر از سوی متولیان امر تاکید کرد.

رئیس ستاد کرونا شهرستان رودان در ادامه از تعطیلی، دفاتر شرکت های خصوصی، پارک ها و بوستان ها، مهد کودک ها، تالار های پذیرایی و رستوران ها، آرایشگاه های زنانه، سالن های نمایش و تئاتر، همه فعالیت ها مرتبط با مباحث فرهنگی، استخرها و سالن ها و باشگاه‌های ورزشی، چایخانه‌ها و مراکز عرضه مواد دخانی خبر داد.

وی همچنین از تعطیلی مراکز آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در شهرستان رودان نیز خبر داد.

فرماندار رودان با بیان اینکه طی این دو هفته نماز جمعه نیز در رودان برگزار نخواهد شد، گفت: مساجد و بقاع متبرکه نیز برای برپایی نماز جماعت و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تعطیل می‌باشند.

غلام‌پور خاطرنشان ساخت: بر این اساس برگزار هرگونه مراسم آیینی، عزا و عروسی امکان‌پذیر نیست.

فرماندار رودان در خصوص تردد وسایل نقلیه نیز در سطح شهرستان تصریح کرد: طی بازده زمانی اجرای این طرح،ورود خودرو های شخصی با پلاک غیر بومی ممنوع می باشد و تنها وسایل نقیله و حمل نقل عمومی مجوز تردد خواهند داشت و مینی بوس هایی که به جابه جایی کارگران واحد های تولیدی مشغولند مجاز به ترددند.

وی بیان داشت: ورود خودروهای با پلاک شهرهای نارنجی استان و استان های دیگر به رودان در این ایام ممنوع است.

غلام‌پور تاکید کرد: مطلقا ورود به شهرستان رودان با پلاک های غیر بومی ممنوع است.

وی گفت: مطابق با دستورالعمل این طرح در صورت ورود هر یک از خودروها با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی مواجه خواهد شد.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اسف بار بیماری کرونا در کشور گفت: امروز تنها ارتقاء بنیه های فرهنگی در حفظ سلامت مردم از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از ادارات و نهادها شهرستان گلایه کرد.

فرماندار رودان ادامه داد: هرگونه عدم رعایت پروتکل ها در سطح دستگاههای اجرایی تخلف و به معنای واقعی جرم تلقی می شود.

وی خواستار توجه ویژه مدیران ادارات، نهادها و بانک ها به رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای حفظ سلامت جامعه شد.

انتهای پیام /۸۸۰۵۹

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید