خبر فوری

روبرتو باجو می‌خواهد با گواردیولا کار کند

​روبرتو باجو، اسطوره فوتبال ایتالیا به تمجید از همبازی سابق خود پپ گواردیولا پرداخته است.

روبرتو باجو در دهه ۹۰ یکی از بهترین و محبوب ترین بازیکنان دنیای فوتبال بود و علیرغم بازی کردن در تمام تیم های بزرگ ایتالیا، محبوبیت خاصی بین هواداران فوتبال این کشور داشت. روبرتو باجو در اواخر دوران ورزشی خود راهی برشا شده و آنجا با پپ گواردیولا، سرمربی شهیر دنیای فوتبال همبازی شد. حالا روبرتو باجو در مصاحبه ای فاش کرد علاقه دارد زیر نظر گواردیولا بازی کند و او بهترین سرمربی دنیای فوتبال است.

روبرتو باجو گفت: “فوتبال همیشه متعلق به بازیکنان بوده و خواهد بود. بهترین سرمربیان کسانی هستند که این مسئله را درک می کنند و می دانند چگونه با بازیکنان با صداقت رفتار کرده و می دانند ضمن حفظ احترام، چگونه با بازیکنان صحبت کنند و در ارتباط باشند.

من نیز وقتی بازی می کردم همیشه دوست داشتم با کسی با این خصوصیات کار کنم. اگردر دنیای فعلی فوتبال یک نفر وجود داشته باشد که من بخواهم زیر نظر او بازی کنم، آن شخص پپ گواردیولا است. از نظر من باید گواردیولا را بهترین سرمربی دنیای فوتبال خطاب کرد.

 

 

منبع: ورزش سه 

 

منبع: رصد ورزشی

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید