خبر فوری

روزی که «شکسپیر» به رودان آمد

هم‌زمان با هفته کتاب با حضور فرماندار و جمعی دیگر از مسؤولان از کتاب «روزی که شکسپیر به رودان آمد» تالیف یلدا جعفری نویسنده نوجوانان رودانی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از رودان، هم‌زمان با هفته کتاب با حضور فرماندار و جمعی دیگر از مسؤولان از کتاب «روزی که شکسپیر به رودان آمد» تالیف یلدا جعفری نویسنده نوجوانان رودانی رونمایی شد.

مصطفی غلام‌پور فرماندار رودان در این آیین با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: رودان مهد استعدادهای فراوان در حوزه فرهنگ و هنر است، استعدادهایی که علی‌رغم کسب موفقیت در سطح استان و حتی کشور دست به خلق آثار بسیار فاخر و ماندگار زده‌اند.

وی با ارزشمند شمردن کار این نویسنده نوجوان در تالیف دومین کتاب خود تصریح کرد: نویسندگی اراده، عزم و شهامت می طلبد که این نوجوان رودانی به‌عنوان یک الگو به بهترین نحوه ممکن آنرا به نمایش گذاشته است.

غلام‌پور خواستار بها دادن متولیان فرهنگی به خلق این اثر ماندگار شد و گفت: باید به بهترین شکل پاسداشت این کار مهم شد.

فرماندار رودان در ادامه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی بیان داشت: امروز کتابخانه‌های عمومی رودان از فقر در منابع و فضا و محیط مناسب رنج می‌برند.

وی در ادامه خواستار یاری رساندن تمام افراد توانمند شهرستان به حوزه‌های فرهنگی به ویژه کتاب و کتابخوانی شد.

به گزارش فارس، این کتاب داستانی توسط (نشر سمت روشن) در ۵۰۰ جلد آماده نشر شده است و دومین اثر داستانی یلدا جعفری نویسنده ۱۴ ساله خوش ذوق رودانی محسوب می‌شود.

روزی که شکسپیر به رودان آمد مجموعه ای از ۷ داستان را شامل می‌شود و محتوای کتاب در زمینه فرهنگ و آیین مردم هرمزگان و بازنویسی از داستان‌های قدیمی است که به‌صورت امروزی نوشته شده است.

این کتاب در ۴۴ صفحه برای گروه سنی نوجوان به چاپ رسیده است.

اولین کتاب داستانی یلدا جعفری با عنوان جهله بلو در سال ۹۷ در ۲ هزار نسخه منتشر شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید