خبر فوری

اشتغال مولد برای ۱۲۵۰مددجو در زندان‌های هرمزگان ایجاد شد

هرمزبان – مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون برای یک هزارو ۲۵۰ نفر از مددجویان زندان‌های استان اشتغالزایی مولد ایجاد شده است.

مصطفی کیشانی شامگاه سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: این مددجویان در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات و محیط‌های داخل و خارج از زندان مشغول به کار شدند..

وی بیان داشت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال برای ۵۰ درصد از محکومان زندان‌های هرمزگان اشتغالزایی می‌شود.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان تصریح کرد: توانمند کردن زندانیان در تامین امرار معاش زندگی، آنان را به آینده امیدوار می‌کند و نقش زیادی نیز در کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری های اجتماعی خواهدداشت.

کیشانی بر آموزش مهارت‌های شغلی به مددجویان تاکید کرد و گفت: باید همه زندانیان بدون مهارت را جذب آموزش‌های شغلی کرد تا حداقل بعد از آزادی با مهارت‌های شغلی از زندان خارج شوند که این مهم می‌تواند تا حد زیادی از بازگشت مجدد آن‌ها به زندان جلوگیری کند.

وی افزود: زندانیانی که با مهارت‌های شغلی از زندان آزاد شوند، می‌توانند از تسهیلات بدون بهره ۳۰۰ میلیون ریالی برای خوداشتغالی استفاده کنند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید