خبر فوری

بزرگترها با مطالعه کتاب در خانه، فرزندانشان را به کتابخوانی ترغیب کنند

هرمزبان – خطیب جمعه توکهور و هشت بندی گفت: بزرگترها کتابهای مورد علاقه شان را در خانه مطالعه کنند تا فرزندان هم یاد بگیرند و به کتاب و کتابخوانی جذب شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از هشت بندی، حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن سالروز درگذشت علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان اشاره کرد و افزود خیلی از مفاخر امروز جامعه ما از شاگردان علامه طباطبایی بودند.

وی اضافه کرد: بزرگانی مثل شهید آیت الله مطهری، شهید آیت الله دکتر بهشتی، آیت الله جوادی آملی، آیت الله مصباح یزدی، آیت الله العظمی جعفر سبحانی و مقام معظم رهبری از شاگردان آن عارف بزرگ دانشمند فرزانه بودند.

خطیب جمعه توکهور و هشت بندی گفت: روز شنبه آغاز هفته کتاب و کتابخوانی است. متأسفانه میانگین مطالعه در جامعه ما خیلی پایین است.
وی افزود: بزرگترها کتابهای مورد علاقه شان را در خانه مطالعه کنند تا فرزندان هم یاد بگیرند و به کتاب و کتابخوانی جذب شوند.

حجت الاسلام جهانگیری با اشاره به عملیات شکست حصر سوسنگرد در ۲۶ آبان ماه ۱۳۵۹ موفقیت این عملیات را حاصل دستور تاریخی امام (ره) و هدایت شخصیت هایی چون مقام معظم رهبری و شهید چمران و همکاری ارتش، سپاه و بسیج عنوان کرد.

امام جمعه توکهور و هشت بندی انتخابات اخیر آمریکا را فرصتی دانست تا جهانیان فعالیت های تبلیغاتی مسموم مدعیان دموکراسی را بهتر بشناسند، و ذات ظالمانه و باطن شیطانی را برای استکبار جهانی شاهد هستیم.

حجت الاسلام جهانگیری تأکید کرد: ماجراهایی را که در دیگر کشورها دامن می زدند کشورخودشان را گرفتار کرده است و گرفتاری اینها به دلیل عملکرد شیطانی و بد خودشان است.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید