خبر فوری

وزیرصمت: ترخیص سریع کالاها از گمرکات کشور در دستورکار قرارگرفت

هرمزبان – وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: ترخیص سریع و فوری کالاهای اساسی از گمرکات کشور باتوجه به ابلاغ مصوبه‌ای از سوی ستاد اقتصادی دولت در دستور کار این وزارتخانه قرارگرفت.

علیرضا رزم حسینی جمعه شب در بدو به هرمزگان در جمع خبرنگاران تاکید کرد: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری وزارت صنعت، معدن وتجارت است.
وی ادامه داد: مهم‌ترین برنامه وی به استان هرمزگان نیز بررسی آخرین وضعیت گمرک و بندرشهید رجایی در خصوص روند ترخیص کالاها و نظارت براجرای مصوبه ستاد اقتصادی دولت است.
وزیر صنعت، معدن وتجارت اظهارداشت: در نشستی با حضور مدیران گمرک و بنادر هرمزگان و همچنین فعالان اقتصادی استان، مشکلات موجود در فرآیند ترخیص کالاهای اساسی و راهکارهای مناسب جهت سرعت بخشی در انجام امور مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.
علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن وتجارت عصر جمعه با ورود به بندرعباس، خط تولید ماسک سه لایه ویژه کودک و بزرگسالان این شهر و همچنین ساختمان نظام مهندسی معدن هرمزگان را افتتاح کرد.همچنین با حضور علیرضا رزم حسینی ۱۶ واحد معدن غیرفعال درهرمزگان به چرخه فعالیت بازگشت .
وزیر صنعت، معدن وتجارت هم اکنون در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که با حضور استاندار، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای مربوطه  تشکیل شده، شرکت دارد.
بازدید میدانی از گمرکات و بنادر بندرعباس و ارزیابی مشکلات موجود در فرآیند ترخیص کالاهای اساسی با حضور مدیران  گمرک و بنادر و سایر مدیران اقتصادی هرمزگان از دیگر برنامه‌های رزم حسینی به این استان است.
 

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید