خبر فوری

انتخابات اخیر در آمریکا نشانه شکست این کشور است

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: انتخابات اخیر در آمریکا پیش از آنکه نشان شکست ترامپ باشد نشانه شکست آمریکاست.

به گزارش فارس از سیریک، حجت‌الاسلام محسن سالاری در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان سیریک ایراد داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل پاکی و آرامش فرد و جامعه نماز جمعه است که با دمیدن روح تازه معنویت و تقوا در کالبد فرد و جامعه جبران‌کننده عقب‌ماندگی‌های فردی و اجتماعی است البته عدم اتصال به این چشمه پاکی بخشِ جان و قلب، پیامدهای بی‌شماری دارد.

امام جمعه شهرستان سیریک ادامه داد: انتخابات اخیر در آمریکا پیش از آنکه نشان شکست ترامپ باشد نشانه شکست آمریکاست، آمریکا در میادین مختلف مثل ائتلاف منطقه‌ای علیه یمن و ائتلاف دریایی علیه ایران و فتنه‌های سال ۹۶ و ۹۸ شکست‌های بی‌شماری داشته است.

وی افزود: منطقه سیریک و سقوط پهپاد گلوبال هاوک در سال ۹۸ نیز یادآور یکی  از شکست‌های راهبردی آمریکا در جنوب کشور است. 

حجت‌الاسلام سالاری اظهار داشت: از خسارت‌بارترین مسائل جاری در کشور پایین بودن سرانه مطالعه در کشور ماست. مادران، پدران و بچه‌ها از ابتدا باید با کتاب مانوس باشند.

خطیب جمعه شهرستان سیریک اضافه کرد: مسئله کرونا مسئله جدی بود و امروز جدی‌تر است، از عروسی‌های مزدحم در منطقه سیریک احساس نگرانی دارم تاوان بی‌مبالاتی ما را اقشار آسیب‌پذیر پس دادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیریک افزود: پرستاران و پزشکان ما خسته‌اند، همه دستگاه‌ها را دعوت به همکاری با مجموعه بهداشت و درمان سیریک می‌نمایم، همه مردم را دعوت به رعایت می‌کنم، عادی‌سازی سبک زندگی در ایام کرونا مرگ قطعی است.

امام جمعه شهرستان سیریک عنوان کرد: در آخر تشکر می‌کنم از همه مسئولینی که حرف ما را نه حرف مردم را در زمینه بحران آب در سیریک شنیدند. از تلاش‌های استاندار محترم و مسئولان استانی و شهرستانی صمیمانه تقدیر می‌شود و تقاضامندم مسئولین گزارشات عملکردهای خود را از تریبون نماز جمعه به مردم عزیز شهرستان سیریک اعلام کنند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۴۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید