قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در هرمزگان تشکیل شد

هرمزبان -به منظور تشدید نظارت ها و کنترل قیمت ها در بازار، قرارگاه ۱۷ ربیع الاول با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات ، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هرمزگان تشکیل شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با دستگاه‌های نظارتی استان اظهار داشت: تشکیل این قرارگاه به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی انجام شده است.

سردار اباذر سالاری با تاکید بر برخورد با متخلفان بازار ، افزود: در مسیر کنترل قیمت ها از ظرفیت های بسیج محلات نیز استفاده می شود تا بتوان افراد متخلف را هر چه سریعتر شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد کرد.

وی تصریح کرد: نیروی مردمی بسیج در هر زمانی که نیاز بوده ، در میدان حاضر شده و به یاری دستگاه‌ها و نهادها آمده است و در شرایط حاضر نیز از این ظرفیت عظیم مردمی استفاده خواهد شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان داشت: روزانه با حضور بسیجیان قیمت‌ها در بازار به صورت دقیق رصد خواهد شد و مشکلات و کمبودها به مسوولان مربوطه اطلاع رسانی می شود تا تعادل و آرامش بر بازار حاکم گردد و قیمت ها متعادل شود.

اجرای قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار هرمزگان با همکاری بسیج

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این نشست ضمن تشکر از حضور بسیج برای کمک به کنترل قیمت ها ،گفت: با همدلی نیروهای بسیجی از روز شنبه هفته آینده قیمت‌های مصوب ستاد تنظیم بازار اجرایی می‌شود.

خلیل قاسمی بیان داشت: امروز ما در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و کمک می باشیم و به طور یقین حضور بسیج باعث تقویت نظارت و بازرسی در استان می‌شود.

وی با دعوت از مردم برای اعلام گزارش های گران فروشی ، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را برای رسیدگی هر چه سریعتر با تماس با شماره ۱۲۴ اعلام کنند تا متخلفان شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی و سایر مراجع ذیربط معرفی شوند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید