خبر فوری

رئیس اسبق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درگذشت

روح الله عالمی رئیس اسبق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درگذشت.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، روح الله عالمی رئیس اسبق سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درگذشت.

در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین محی‌الدین محمدیان رئیس اسبق سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و رئیس مرکز مطالعات فقهی تعلیم و تربیت آمده است: «در این روزها اندوه و غم سفر ابدی یاران و دوستان مضاعف است. شنیدن خبر درگذشت استاد ارجمند و برادر گرانقدر جناب دکتر روح‌الله عالمی رحمةالله علیه موجب تأثر و تأسف بی‌اندازه شد، آن مرد به حق از خدمتگزاران پرتلاش دستگاه نظام تعلیم و تربیت و از چهره‌های مؤثر در عرصه‌ی فرهنگ و آموزش بود  و یادگارهای سال‌های خدمت او گواه تلاش و موجب پاداش دائمی او خواهد بود. فتوت و جوانمردی او در مواجهه با ناجوانمردان و نمک ناشناسان مثال زدنی و در مهر و وفا با دوستان به یاد ماندنی است.
با نهایت تأسف درگذشت ایشان را به خانواده محترم به ویژه همسر سوگوارشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه حضرت ربوبی رحمت و غفران بی اندازه برایشان مسءلت می‌دارم .
انه غفور رحیم».

حسن ملکی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در پیامی درگذشت دکتر عالمی، رئیس اسبق این سازمان را تسلیت گفت.

در متن تسلیت ملکی آمده است: «خبر درگذشت برادر خدوم و اندیشمند عرصه فلسفه دکتر روح الله عالمی موجب تأثر شدید اینجانب و همکاران در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گردید. این شخصیت دلسوز و خدمتگزار مدتی مسئولیت سازمان پژوهش را بر عهده داشت و عضو هیأت امنای این سازمان بود. این مصیبت را به خانواده آن مرحوم، همکاران دانشگاهی و فرهنگی تسلیت عرض می کنم و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و بردباری برای بازماندگان مسئلت دارم».

انتهای پیام/

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید