خبر فوری

دیاباته، میلیچ و نادری به بازی مقابل مس رفسنجان می رسند؛ آبی ها به دنبال اولین ۳ امتیاز

هرمزبان – استقلال و مس رفسنجان در هفته اول رقابت های لیگ بیستم به مصاف هم می روند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، استقلال و مس رفسنجان در ایستگاه آغازین لیگ بیستم با هم بازی می کنند. استقلالی ها برای لیگ بیستم یک مربی جدید را روی نمیکت خود می بینند. بازیکن سابق آبی ها که این بار در قامت مربی در این تیم حضور پیدا کرده و امیدوار است فصل موفقی را به همراه استقلال پشت سر بگذارد. در آن سو سکان هدایت تیم مس رفسنجان را محمد ربیعی به عهده دارد. مربی ای که موفق شد این تیم را لیگ برتری کند و با وجود شایعاتی که در ابتدای فصل در خصوص جدایی او از این تیم به گوش می رسید، ماندگار شد.
 از استقلال علی کریمی، علی دشتی، مرتضی تبریزی، محمد بلبلی (قرضی)، عظیم گوک و محسن کریمی جدا شدند و آبی ها این ۶ بازیکن را برای فصل جدید در اختیار ندارند. حمید گلزاری کوروش ملکی علی پورمحمد هم که فصل گذشته برای رفسنجانی ها بازی می کردند، از جمع شاگردان بیعی جدا شدند. با این حال آبی ها در پنجره نقل و انتقالاتی بابک مرادی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی پور، احمد موسوی، محمد نادری، رشید مظاهری و متین کریم زاده را جذب کردند. پنجره استقلالی ها هنوز باز نشده و تا این لحظه محمود فکری نمی تواند از خریدهای جدید خود استفاده کند.
از فصل پیش که آندره آ استراماچونی سکان هدایت آبی ها را به عهده گرفته بود، استقلالی ها با سیستم ۲-۵-۳ بازی می کردند. حتی فرهاد مجیدی پس از مرد ایتالیایی هم دست به این سیستم نزد. با توجه به بازی های دوستانه این فصل استقلال و شکل و شمایل بازی آبی ها، به نظر می رسد محمود فکری هم با سه مدافع بازی خواهد کرد و استقلال لیگ بیستم هم ۲-۵-۳ بازی می کند.
با تمرینات چند روز اخیر، مشخص شد که سه بازیکن تیم استقلال که دیرتر به تمرینات اضافه شدند، می‌توانند استقلال را در هفته اول لیگ برتر همراهی کنند. تیم استقلال شنبه پیش ‌رو در هفته اول لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت. در حالی که شیخ دیاباته، محمد نادری و هروویه میلیچ سه بازیکن استقلال دیرتر از سایر بازیکنان در تمرینات این تیم شرکت کرده بودند، اما مشکلی برای همراهی تیم ‌شان نخواهند داشت.
این سه بازیکن در تمرینات روزهای اخیر در آیتم ‌های گروهی شرکت کرده‌ اند و می‌ توانند در لیست ۱۸ نفره قرار بگیرند، اما بازی کردن ‌شان در ترکیب اصلی بستگی به نظر محمود فکری دارد. داریوش شجاعیان تنها بازیکنی است که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است. بازیکنان جدید استقلال نیز تنها در صورتی می‌ توانند در هفته اول به میدان بروند که پنجره نقل‌ و انتقالات استقلال باز شود.
مسئولان باشگاه استقلال از دو هفته پیش اقدام به پرداخت مطالبات وینفرد شفر کردند که جمعه هفته گذشته کل مطالبات این مربی آلمانی به حساب وکیل او واریز شد که بر همین اساس دکتر خلیل ‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی روز دوشنبه هفته گذشته از تسویه حساب با شفر خبر داد. با این‌حال وکیل شفر اعلام کرد که بخشی از این مطالبات در حساب او ننشسته است.
پس از این اتفاق و با وجود اینکه مبلغ اعلامی از سوی وکیل شفر هنوز به حساب برنگشته بود، دکتر خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال، جهت نشان دادن حسن نیت باشگاه استقلال، اقدام به واریز مجدد این پول کرد. باشگاه استقلال تا پایان امشب (پنجشنبه) منتظر تاییدیه وکیل شفر خواهد ماند و پس از آن از طریق فیفا باز شدن پنجره این باشگاه را پیگیری می‌کند. پیش از این باشگاه استقلال طی نامه‌هایی به فیفا، شرایط را در این خصوص اعلام کرده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید