خبر فوری

عملی کردن اقتصاد مقاومتی رمز عبور از بحران بیکاری است

حجت الاسلام  سید ابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: امروز آمار بیکاری در کشور به مرز نگران‌کننده‌ای رسیده ‌و باید برای آن چاره‌اندیشی جدی صورت گیرد.

وی افزود: تقویت تولید ملی در سایه اهتمام به اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی بهترین راهکار برای حل معضل بیکاری و تقویت بعد اشتغالزایی جوانان تحصیل کرده می‌باشد.

کارشناس مسایل اقتصادی همچنین بر لزوم تلاش هدفمند به منظور تسهیل فضای کسب و کار در کشور از سوی دولتمردان و مسئولان تاکید و خاطرنشان کرد: در وضع کنونی دولتمردان، مردم و فعالان بخش‌های تولیدی و بخش خصوص همه باید دست در دست هم داده و با تکیه بر شاخص های اقتصاد مقاومتی، کمر همت برای حل مشکلات اقتصادی ببندند.

وی در ادامه ضرورت کنترل نقدینگی موجود در کشور و هدایت آن به سمت تولید را متذکر شد و افزود: با کنترل تورم و تسهیل فضای کسب و کار، نقدینگی‌ها به سمت و سوی تولید رفته و منجر به رونق اشتغال در کشور می‌شود.

حسینی همچنین ابراز امیدواری کرد: با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و رفع دغدغه های ایشان در این باره شاهد رفع رکود اقتصادی و حل مشکل بیکاری نسل جوان در کشور باشیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *