خبر فوری

شایعه ای که دوباره مطرح شد؛ مسلمان یکی از گزینه های فکری برای تقویت خط هافبک

هرمزبان – شاید در روزهای آینده محسن مسلمان پیراهن آبی استقلال را بپوشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در روزهای گذشته نام یک بازیکن عجیب برای استقلال مطرح شده است؛ محسن مسلمان که بهترین دوان فوتبالش را در پرسپولیس پشت سرگذاشته و البته در دو سال حضورش در سپاهان دقایق کمی برای این تیم به میدان رفته است. نکته مهم ماجرا جایی است که فکری در برنامه فوتبال برتر شایعه جذب مسلمان را رد نکرد و گفت او یکی از گزینه هایی است که ممکن است به آن فکر کند.
اما پشت پرده جذب محسن مسلمان چیست؟ ماجرا از این قرار است که فکری هنوز از میزان آمادگی داریوش شجاعیان مطمئن نیست و در همین راستا اعتقاد دارد استقلال با حضور اسماعیلی و رضاوند در پست هافبک طراح ممکن است دچار کمبود بازیکن شود. به همین دلیل هم اعتقاد دارد محسن مسلمان در طول فصل می تواند به آبی ها کمک کند. البته فکری برای جذب مسلمان هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده و ممکن است در روزهای آینده نظرش در مورد به خدمت گرفتن این بازیکن تغییر کند.
محسن مسلمان که در هفته‌ی گذشته از باشگاه سپاهان جدا شده و قرارداد خود را فسخ کرده بود، هنوز با تیمی به توافق نرسیده است. این هافبک ۲۹ ساله در روزهای گذشته در حال مذاکره با باشگاه سایپا بود تا در فصل آتی در این تیم فوتبال خود را ادامه دهد، اما از نظر مالی دو طرف به توافق دست نیافتند و از این رو این انتقال به سرانجام نرسید. هدایت سایپا در این فصل به ابراهیم صادقی سپرده شده است. آن ها در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی مانند حسین ماهینی، مهرداد عبدی، فریبرز گرامی، مهرداد حیدری و حسین مالکی را به خدمت گرفتند و البته آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان و روزبه شاه‌علیدوست را از دست دادند تا با یک ترکیب جوان خود را آماده حضور در لیگ بیستم کنند. مسلمان نیز سابقه حضور در ۵ تیم لیگ برتری را در کارنامه دارد و حضور در سایپا می توانست ششمین حضور با تیم‌های مختلف در لیگ برتر فوتبال باشد.
پس از منتشر شدن مصاحبه محسن مسلمان در “شبکه اینترنتی آنتن”، که در بخشی از حرف‌هایش در رابطه با زمان پیوستنش به پرسپولیس صحبت کرده بود، سعید آذری دقایقی پیش در لایوی اینستاگرامی در اینباره صحبت کرد و توضیحاتی ارائه داد. مسلمان در مصاحبه خود از قول آذری اینطور صحبت کرد:« در آن زمان آقای آذری به من گفت تو می توانی رایگان به استقلال بروی اما اگر به پرسپولیس بروی باید این قدر پول بدهی. نمی دانم چرا این را می گفت و من رفتم باشگاه استقلال با آقای قلعه نویی صحبت کردم. اگر به خاطر داشته باشید در مصاحبه‌های بعد از آن هم چندین بار گفت که من محسن مسلمان و کاوه رضایی را نتوانستم بگیرم. در نهایت آقای آذری رضایت داد که بروم.»
آذری در لایو اینستاگرامی خود حرف هایش را با اشاره به باشگاه هایی که در آنها کار کرده آغاز کرد و گفت:« من با هیچ باشگاهی دشمنی ندارم و هیچ باشگاهی هم برایم اولویت ندارد. من در نساجی مازندران هم یکسال بوده ام  و به همه هواداران این تیم عشق می ورزم. مدتی هم در سمنان بودم و عاشق مردم سمنان هستم. در ذوب آهن هم بوده ام و دست همه مردم اصفهان را می بوسم و اگر پیشرفتی بوده به خاطر همین مردم است. در خوزستان هم تلاش می کنم که بار دیگر تیم را به موفقیت برسانم. خوشبختانه مدیران قبلی در اینجا موفق بوده اند و من باید راه آنها را ادامه بدهم. امیدوارم امسال شاهد لیگ پویایی باشیم و بحث کرونا دوباره فوتبال را به تعطیلی نکشد تا شما هواداران و عاشقان فوتبال هم ناراحت نشوید.»  
آذری ادامه داد: «زمانی که ما می‌خواستیم محسن را منتقل کنیم، سیستمی که یحیی گل‌محمدی پیاده می کرد، سیستم خاصی بود. به هافبک دفاعی نیاز داشت و به همین دلیل اجازه جدایی او را داد. بعد از این صحبت ها، امیرقلعه نویی با من تماس گرفت و از این موضوع مطلع شد. یکی از راه های درآمدزایی باشگاه، فروش بازیکن است. من با امیرخان صحبت کردم و گفتم نرخ انتقال محسن به استقلال، ۵۰۰ میلیون تومان است. امیرخان معمولا در مباحث مالی دخالتی ندارد و گفت با اقای افشارزاده در این مورد صحبت کنید. بعد من این موضوع را به آقای افشار زاده گفتم. آقای افشار زاده یک مقدار از دست من ناراحت شد؛ چون فوتبال را نمی شناخت.  شاید انتظار داشت بدون حق ترانسفر محسن مسلمان را به استقلال بدهیم. در همین حین از پرسپولیس هم درخواست رسمی آمد. این اتفاقات دقیقا زمانی بود که آندو (آندرانیک تیموریان) هم از استقلال در حال رفتن بود و ما هم یک هافبک دفاعی می خواستیم. ما گفتیم اگر آندو را به ما بدهند، ما محسن را به استقلال می دهیم. سرژیک هم بود؛ خدا او را بیامرزد. با آندو صحبت کردیم ولی این انتقال نهایی نشد. استقلال هم ۵۰۰ میلیونی که ما درخواست کرده بودیم را نداد. محسن هم بعد از آن با درخواست آقای رویانیان به پرسپولیس منتقل شد و سال های خوبی در این تیم داشت.»

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید