خبر فوری

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز شد/ محمود فکری: خبر کوتاه و خوشحال کننده بود

هرمزبان – پنجره آبی پوشان تهرانی پس از کش و قوس های فراوان باز شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، با اعلام رسمی از سوی فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد و به این ترتیب آبی‌ ها برای ثبت قراردادشان مشکلی ندارند. بنابراین ۷ خرید جدید آبی ها به اضافه داریوش شجاعیان که قرارداد خود را فصل پیش فسخ کرده بود، مشکلی برای ثبت قرارداد خود با این تیم ندارند. با اعلام رسمی از سوی فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد و به این ترتیب آبی‌ها برای ثبت قراردادشان مشکلی ندارند.
آبی های پایتخت طی چند ماه گذشته به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات شان که با شکایت وینفرد شفر سرمربی آلمانی و از سوی فدراسیون جهانی صورت گرفته بود مشکلات زیادی را تجربه کردند. استقلالی ها به همین خاطر در لیگ قهرمانان آسیا نتوانستند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند و در هفته نخست رقابت های لیگ برتر بیستم هم بازیکنان جدید فرصت حضور نداشتند.
از این رو مسئولان استقلال با مشکلات فراوان توانسته بودند پول وینفرد شفر را پرداخت کنند اما وکیل این مربی آلمانی خیلی دیر تاییدیه واریز ۵۹۲ هزار دلار به حسابش را به فیفا ارائه کرد تا دغدغه بزرگی برای استقلالی ها ایجاد شود. حالا اما با تایید فدراسیون جهانی فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به طور رسمی باز شده و بازیکنان جدید آبی ها می‌توانند قراردادشان را ثبت کنند. رشید مظاهری، متین کریم‌زاده، احمد موسوی، حسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، محمد نادری و بابک مرادی ۷ بازیکن جدید استقلال هستند که حالا می‌توانند قراردادهایشان را در سازمان لیگ ثبت کنند و از هفته دوم در ترکیب تیم شان به میدان بروند.
رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی پور، احمد موسوی، بابک مرادی، محمد نادری و متین کریم زاده ۷ خرید جدید استقلال هستند که به همراه داریوش شجاعیان هنوز نتوانسته اند قرارداد خود را ثبت کنند. نکته مهم اینکه با وجود وعده مدیران باشگاه هنوز پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز نشده و این موضوعی است که باعث شده بلاتکلیفی ۸ بازیکن استقلال همچنان ادامه دار باشد. قرار بود ۸ خرید جدید استقلال فردا با حضور در هیات فوتبال قراردادهای خود را ثبت کنند اما تا این لحظه باشگاه هنوز خبری به آن ها نداده و این نشان می دهد هنوز ایمیل فیفا مبنی بر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی به باشگاه استقلال نرسیده است.
در پی این خبر مهم، محمود فکری با انتشار یک استوری در اینستاگرامش نوشت: خبر کوتاه و خوشحال کننده بود برای هواداران فهیم باشگاه استقلال؛ پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد. به سهم خود از همه اعضای محترم و پرتلاش هیات مدیره علی الخصوص آقای خلیل زاده که مسئولیت مستقیم این پرونده را برعهده داشتند و در این مدت شاهد دغدغه هایشان در این موضوع بوده ام کمال تقدیر و تشکر را می نمایم. و خوشحالم که من بعد می توانیم از همه بازیکنان به نحو احسن بهره ببریم. امیدوارم که در سایه همدلی، مسئولیت پذیری و اتحاد استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانیم. به امید خدا

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید