خبر فوری

بسیج عامل وحدت در کشور است/ لغو سخنرانی مشکل اصلی کشور نیست

سیدجواد ساداتی نژاد در گفتوگو با خبرنگار تسنیم از کاشان، ‌ضمن اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و سخنان امام راحل اظهار داشت: امروز بسیج به عنوان قدرت جامعه اسلامی در حوزه منابع انسانی مطرح است و این نهاد در عرصه‌های مختلف حضور موثر و به موقع دارد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه دشمن از ترویج تفکر فرهنگ بسیجی در جهان ترس دارد، افزود: امروز بسیج در خارج از مرزهای ایران نفوذ کرده و وجود تشکل‌های مردمی در عراق، سوریه و یمن گواه این مطلب است و دشمن را به مرز نابودی و استیصال کشانده است و وجود تفکر بسیجی در جبهه مقاومت سبب لرزه افتادن بر تن صهیونیست شده است.

ساداتی نژاد بسیج را یکی از میراث‌های گرانب‌های حضرت امام خمینی (ره) دانست و خاطرنشان کرد: این تفکر در کشور در ابعاد مختلف خودنمایی می‌کند در حالی که تفکر بسیجی در حوزه‌های علمی، جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی لازمه جامعه امروز ما است.

وی تصریح کرد: وجود تفکر بسیجی در موضوع اقتصاد مقاومتی به دست فراموشی سپرده شده است و در این راستا تحقق به منویات مقام معظم رهبری تا به امروز انجام نشده است و ایشان در سخنرانی اخیر خود در جمع بسیجیان به این مهم اشاره کردند در حالی در حوزه ایجاد اشتغال نیز وجود این تفکر لازم است.

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور مشکل بزرگ جنگ را به خوبی پشت سر گذاشت، ابراز داشت: به برکت وجود فرهنگ بسیجی و تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل توانستیم جهان را در دفاع مقدس به زانو در بیاوریم و امروز نیزبا توجه خلق چنین معجزه‌ای در دفاع مقدس توسط بسیج، می‌توانیم در حوزه اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سایر مسائل مهم جامعه امروز به خوبی عمل کنیم.

ساداتی نژاد با بیان اینکه لغو سخنرانی مشکل ما نیست گفت: سخنرانی‌های افراد مختلف حتی اصولگرایان در دانشگاه‌ها و اماکن دیگر لغو شده است و این مورد مساله تازه‌ای نیست و مسئولان نظام به مسائل حاشیه‌ای دامن نزنند.

رئیس اسبق دانشگاه کاشان، بسیج را عامل وحدت در کشور دانست و گفت: امیدواریم با بسیجی خدمت‌کردن به جامعه مشکلات اصلی مردم که همان معیشت است به زودی رفع شود تا بتوانیم در سایه مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه‌های مختلف باشیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید