خبر فوری

درخشش و شادی گل جالب وریا غفوری خطاب به اسکوچیچ؛ مرا ببین

هرمزبان – گل وریا غفوری به مس رفسنجان یک پیغام روشن داشت، اینکه او هنوز آماده و سرحال است و دوست دارد به تیم ملی دعوت شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، وریا غفوری امشب موفق شد اولین گل استقلال در لیگ بیستم را بزند. دیداری که پیروزی در آن برای آبی ها بسیار مهم بود. نکته مهم اینکه وریا غفوری برای زدن گل در بازی امشب انگیزه شخصی هم داشت چرا که او در اردوی قبلی تیم ملی جایی نداشت و حالا حضور دراگان اسکوچیچ در استادیوم آزادی فرصت ویژه ای بود تا او نشان دهد هنوز هم یکی از آماده ترین مدافعان راست فوتبال ایران است.
وریا غفوری که با بدشناسی جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست داده بود، این بار نمی خواهد اسکوچیچ او را در مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ نادیده بگیرد و به همین دلیل تلاش می کند تا نظر سرمربی تیم ملی را برای دعوت شدن به تیم ملی جلب کند. غفوری در دقیقه ۵۵ بازی مس روی اشتباه مدافع حریف موفق شد دروازه ناصر سالاری را باز کند تا فصل را به شکلی رویایی آغاز کند.
استقلال که در مقابل مس رفسنجان در نیمه نخست کارش گره خورده بود، در نیمه دوم فوق العاده ظاهر شد و با حملات دامنه دار، موفق به گشودن دروازه این حریف سخت کوش خود شد. وریا غفوری کاپیتان استقلال که در دیدار مقابل الاهلی عربستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده بود و حتی بیم آن می رفت او به دیدار هفته اول مقابل مس نرسد، اما نه تنها به این دیدار رسید بلکه موفق به گلزنی هم شد.
غفوری در دقیقه ۵۸ پس از ضربه سر آرش رضاوند در مقابل دروازه ناصر سالاری صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق، موفق به گشودن دروازه مس شد تا فشارها از روی تیم محمود فکری خارج شود. نکته جالب در مورد غفوری، خوشحالی پس از گل این بازیکن بود که پس از چند فصل با شادی جدیدی باعث جلب توجه عکاسان و بینندگان تلویزیونی شد. شادی که به نظر می رسد مخاطب ویژه ای داشت.
غفوری پس از گلزنی، با انگشتانش را به نوعی عینک بر چشم زد و شادی ای را انجام داد و پس از آن، به سوی نیمکت تیم  و سپس به سمتی که دراگان اسکوچیچ نشسته بود رفت و به نوعی خواستار دیده شدنش برای حضور در تیم ملی شد. دراگان اسکوچیچ در نخستین لیستی که به عنوان سرمربی تیم ملی ایران منتشر کرد، بر روی نام وریا غفوری خط قرمز کشید و او را به تیم ملی دعوت نکرد و حالا وریا با این شادی بعد از گل، مدعی حضور در تیم ملی است.
استقلال در هفته اول لیگ بیستم به مصاف مس رفسنجان رفت که این بازی با پیروزی ۲-۰ استقلالی ها همراه بود. استقلال محمود فکری در ایستگاه آغازین لیگ به مصاف مس محمد ربیعی رفت و توانست طلسم ۴ ساله نبردن در بازی اول لیگ را بشکند. گل های استقلال در این بازی را وریا غفوری و ارسلان مطهری به ثمر رساندند.
استقلال پس از پشت سر گذاشتن یک سال پُرفراز و نشیب از راس مدیریت باشگاه گرفته تا وضعیت نابسامان کادر فنی و بازیکنان، امروز در نخستین بازی لیگ بیستم به مصاف مس رفسنجان رفت و توانست در شروع کارش بازی با هدایت محمود فکری، بازی روان و کم‌اشتباهی به نمایش بگذارد و از بین موقعیت‌های زیادی که خلق کرده بود، دو گل توسط وریا غفوری و امیرارسلان مطهری در نیمه دوم بزند تا تیم تازه لیگ برتری مس رفسنجان که ۱۱ بازیکن جدید در ترکیب خود داشت، کارش را با باخت در این فصل آغاز کند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید