خبر فوری

وضعیت قرمز در اولدترافورد؛ عملکرد ضعیف شیاطین سرخ ادامه دارد

هرمزبان – عملکرد ضعیف شیاطین سرخ با فرصت طلبی تیم مهمان همراه شد تا آرسنال پس از دو باخت، دوباره در رقابت های لیگ برتر به مسیر پیروزی برگردد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، آرسنال با کسب یک پیروزی ارزشمند در خانه منچستریونایتد، به شرایط خود در جدول رده بندی لیگ برتر سر و سامان داد. منچستریونایتد اما با این نتیجه در رده پانزدهم و با فاصله ای شش امتیازی نسبت به منطقه سقوط باقی ماند. نکته نگران کننده برای تیم میزبان، ادامه یافتن فرم بد آن ها در دیدارهای خانگی لیگ برتری است. از سوی دیگر با این نتیجه، حالا آرسنال طی چهار بازی اخیر مقابل شیاطین سرخ باختی را متحمل نشده است.
اگر چه منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فوق العاده عمل کرده و دو بازی ابتدایی خود مقابل تیم‌های قدرتمند پاری سن ژرمن و لایپزیش را با پیروزی پشت سر گذاشته اما وضعیت این تیم در لیگ برتر انگلیس کاملاً متفاوت بوده است. در همین رابطه امروز شیاطین سرخ در چهارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میزبان آرسنال بودند و نهایتاً در این بازی با تک گل حریف از روی نقطه پنالتی شکست خوردند. تیم اوله گنار سولسشر حالا وضعیت عجیبی را تجربه می کند. منچستر یونایتد با شکست امشب مقابل آرسنال سومین باخت فصل خود را تنها در شش بازی ابتدایی پذیرا شد تا به رتبه باورنکردنی پانزدهم جدول سقوط کند. به نظر می‌رسد که حالا وضعیت یونایتد تحت هدایت سولسشر حداقل در لیگ برتر انگلیس بحرانی تر از همیشه شده و اصلا بعید نیست که در صورت ادامه این روند شاهد تغییراتی در این تیم باشیم.
منچستریونایتد برای اولین بار از سال ۲۰۰۶ در خانه خود مقابل آرسنال در لیگ برتر شکست خورد؛ منچستریونایتد تا پیش از این بازی در ۱۳ دیدار اخیر خانگی مقابل آرسنال در لیگ برتر به ۸ برد و ۵ تساوی رسیده بود. آرسنال برای اولین بار از ژانویه ۲۰۱۵ و بعد از ۲۹ بازی موفق شد در یک بازی خارج از خانه لیگ برتر مقابل تاپ سیکس برنده شود؛ در ۲۹ بازی قبلی ۱۰ مساوی و ۱۹ شکست برای توپچی ها ثبت شده بود. (اولین برد آرسنال در خانه تاپ سیکس پس از ۵ سال و ۹ ماه)
منچستریونایتد در ۶ بازی نخست خود در فصل جاری لیگ برتر فقط ۷ امتیاز گرفته است. این بدترین عملکرد شیاطین سرخ از فصل ۲۰۱۳/۱۴ است. در آن فصل منچستریونایتد تحت هدایت دیوید مویس پس از ۶ بازی نخست به ۷ امتیاز رسید و در نهایت هفتم شد. منچستریونایتد برای اولین بار از فصل ۱۹۷۲/۷۳، چهار بازی ابتدایی لیگ در اولدترافورد را بدون برد پشت سر گذاشت؛ در آن فصل منچستریونایتد هجدهم شد! پیر امریک اوبامیانگ اولین بازیکن تاریخ آرسنال در لیگ برتر است که موفق می شود از روی نقطه پنالتی در اولدترافورد، دروازه منچستریونایتد را باز کند. در دو مورد قبلی، رابین فن پرسی و گیلبرتو سیلوا پنالتی خود را خراب کردند.
منچستریونایتد در ۷ بازی‌ اخیر لیگ برتر در اولدترافورد ۵ پنالتی به حریفان تقدیم کرده است؛ منچستریونایتد پیش از این در ۱۰۱ بازی خانگی خود در لیگ برتر ۵ پنالتی به حریفان داده بود. پل پوگبا در دوران مربیگری سولسشر ۳ خطای پنالتی در لیگ برتر مرتکب شده است؛ طی این مدت هیچ بازیکنی از منچستریونایتد به اندازه او مرتکب خطای پنالتی نشده است. منچستریونایتد در نیمه اول بازی مقابل آرسنال فقط یک شوت به ثبت رساند که بدترین عملکرد این تیم در نیمه اول بازی های لیگ برتر از سال ۲۰۱۵ است.
تک گل پیر امریک اوبامیانگ در نیمه دوم، سه امتیاز بازی را به حساب تیم مهمان واریز کرد. سولسشر پس از بازی، نمی توانست از عملکرد شاگردانش دفاع کند. وقتی یک بازی خوب انجام می دهید، تصور می کنید که می توانید پای خود را از روی پدال گاز بردارید ولی اصلا این طور نیست چون این یک بازی بزرگ برابر تیمی خوب بود و در چنین شرایطی باید همه اصول لازم را رعایت کنید. اگر کمی دیر تکل بزنید، حریف از شما فاصله می گیرد و این یعنی خطا. ما بسیار کُند بودیم، پاس های اشتباه زیادی داشتیم و خبری از تغییر جریان بازی نبود. خیلی از اشتباهاتی که می شد در یک بازی انجام داد را امروز مرتکب شدیم. امروز آن واکنش لازم را از سوی تیم ندیدیم. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید