سایپا ۰ – پرسپولیس ۰؛ توقف مدافع عنوان قهرمانی در گام نخست

هرمزبان – پرسپولیس در هفته نخست از لیگ بیستم به تساوی مقابل سایپا رضایت داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پرسپولیس و سایپا در هفته نخست رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این دو تیم فصل را با یک امتیاز آغاز کنند. در این بازی، کمال کامیابی نیا در دقیقه ۸۰ از زمین بازی اخراج شد. پرسپولیس در این بازی خصوصا در نیمه اول موقعیت های گلزنی خوبی داشت اما درخشش اکبرمنادی، گلر سایپا، مانع از گلزنی سرخ ها شد.
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی، سید‌جلال حسینی، سعید آقایی(از دقیقه ۷۵ امید عالیشاه)، مهدی شیری، احمد نوراللهی(از دقیقه ۷۵ میلاد سرلک)، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی(از دقیقه ۶۶ آرمان رمضانی)
ترکیب سایپا: حسین اکبر منادی، رضا علیاری ، فریبرز گرامی، حسین ماهینی(از دقیقه ۴۴ امید دره)، سعید محمدی فر، ابوالفضل جلالی، محمد صادق بارانی، مهرداد عبدی، حسین مالکی(از دقیقه ۶۸ رضا جعفری)، حسین کامیاب و مجید علیاری(از دقیقه ۴۵ محمدرضا سلیمانی)
تیم فوتبال سایپا در لیگ نوزدهم نتایج خوبی به دست نیاورد و تا هفته آخر جزو گزینه‌های سقوط بود، اما ابراهیم صادقی امیدوار است با کسب تجربه بیشتر توسط نفرات جوان تیمش و بهره‌گیری از باتجربه‌ها، در فصل جدید نتایج بهتری به دست بیاورند و اکنون که مقابل پرسپولیس قرار گرفتند، به پیروزی دست پیدا کنند ولی در آن طرف هم سرخ‌پوشان بعد از نتایج درخشان در آسیا و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان، می‌خواهند مثل چهار سال اخیر تیم صدرنشین باشند و با کسب برتری برابر نارنجی پوشان نمایش خوبی در شروع کارشان ارائه دهند.
لحظات حساس:
دقیقه ۱: نزدیک بود دروازه پرسپولیس روی حرکت مجید علیاری و پاس در عرض او که با کنعانی‌زادگان برخورد داشت، باز شود که توپ به شکل عجیبی به کرنر رفت.
دقیقه ۷: ارسال رسن و ضربه سر سید جلال حسینی از روی دروازه سایپا عبور کرد.
دقیقه ۹: پاس در عمق کنعانی‌زادگان با اشتباه مدافعان سایپا به مهدی عبدی رسید که شوت روی پای او را منادی با واکنش عالی دفع کرد.
دقیقه ۱۲: حسین کامیاب با سرعت بالا وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد که سرتوپ و شوت فنی او از کنار دروازه به اوت رفت.
دقیقه ۱۴: شوت پشت محوطه نوراللهی پس از برخورد به مدافع سایپا تبدیل به کرنر شد.
دقیقه ۱۸: ارسال کرنر ماهینی به پشت محوطه جریمه پرسپولیس برگشت داده شد که در ادامه شوت روی پای خطرناک مالکی از روی دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۱: پهلوان تا پشت محوطه جریمه سایپا پیش رفت که شوت او پس از برخورد به محمدفرد راهی کرنر شد.
دقیقه ۲۳: دومین موقعیت جدی پرسپولیس و مهدی عبدی را هم دوباره منادی در اختیار گرفت و اجازه نداد دروازه سایپا باز شود.
دقیقه ۳۶: شوت تماشایی و ناگهانی احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه را منادی با عکس‌العمل دیدنی از کنج دروازه بیرون کشید و دفع کرد.
دقیقه ۳۷: شوت سعید آقایی با اختلاف از بالای دروازه سایپا به اوت رفت.
دقیقه ۲+۴۵: بدشانسی مهدی عبدی در گلزنی همچنان ادامه دارد و این بار شوت مهاجم جوان پرسپولیس به تیرک عمودی دروازه نارنجی پوشان اصابت کرد و دفع شد.
دقیقه ۲+۴۵: سانتر چیپ آقایی و ضربه سر بشار رسن را مدافعان سایپا دفع کردند و در ادامه ارسال عبدی به بیرون رفت.
دقیقه ۴۹: ضربه سر کنعانی‌زادگان روی ارسال پهلوان را منادی به زیبایی دفع کرد تا با واکنش او سایپا گلی دریافت نکند.
دقیقه ۵۱: ارسال خطرناک مهرداد عبدی از کرنر سمت چپ زمین و ضربه گرامی به شکل خطرناکی از مقابل پای علیاری و کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد.
دقیقه ۶۶: پاس امیری و شوت روی پای تماشایی کامیابی‌نیا با اختلاف کمی از روی دروازه سایپا به بیرون رفت.
دقیقه ۸۲: امیرعلی صادقی با توپ‌گیری از سرلک موقعیت خطرناکی به وجود آورد که شوت زمینی پای چپ او را حامد لک با واکنش زیبایی دفع کرد و در ادامه خطای مهاجم نارنجی پوشان روی سید جلال حسینی اعلام شد.
دقیقه ۸۶: ارسال تند و تیز بشار رسن از جناح راست را منادی دفع کرد.
دقیقه ۸۶: شوت تماشایی میلاد سرلک از میانه زمین را منادی با عکس‌العمل دیدنی از کنج دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد.
دقیقه ۸۸: دو حمله پیاپی از بازیکنان پرسپولیس ثمری نداشت و شوت پهلوان به بیرون رفت.
دقیقه ۸۹: ارسال پهلوان و شوت روی پای بشار رسن از پشت محوطه جریمه راهی اوت شد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید