خبر فوری
حجت الاسلام جهانگیری امام جعه هشت بندی

باید قوی شویم تا دشمنان مأیوس شوند

هرمزبان – امام جمعه توکهور و هشت بندی گفت: تنها راه برطرف شدن دشمنی، مأیوس کردن دشمنان است بنابراین باید قوی شویم تا دشمنان مأیوس شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از هشت بندی، حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری در خطبه های نماز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز تسخیر لانه جاسوسی اظهار داشت: در فرمایشات روشنگرانه و جامع مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای شاهد تأکید معظم له بر هماهنگی مسئولین محترم برای رفع مشکلات جامعه مخصوصاً گرانی های اخیر بودیم.

وی افزود: از مسئولین محترم انتظار داریم با همدلی و هم افزایی و تلاش بیشتر لبیک بگویند.

خطیب جمعه توکهور و هشت بندی گفت: در مورد فرهنگ و تمدن غرب به ویژه آمریکا بسیار تبلیغات شده است اما این روزها رفتارهای دور از اخلاق و انسانیت و ذات ظلمانی تمدن غربی روز به روز بیشتر افشا می شود.

جهانگیری اضافه کرد: ملت ما امسال به دلیل کرونا موفق نشد پرچم سردمدار استکبار جهانی را به آتش بکشد اما به لطف خدا در نقاط مختلف آمریکا توسط خود آمریکایی ها پرچم آمریکا خاکستر شد.

امام جمعه توکهور و هشت بندی تأکید کرد: تنها راه برطرف شدن دشمنی، مأیوس کردن دشمنان است بنابراین باید قوی شویم تا دشمنان مأیوس شوند.

وی افزود: بحمدالله ملت مقاوم ما در سایه رهبری هوشمندانه ولایت فقیه، با مقاومت در برابر زورگویی های استکبار جهانی و با تلاش و مجاهدت فرزندان مخلص این ملت روز به روز بر قدرت و قوت خود می افزاید.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید