خبر فوری

سپاه بازهم به یاری صیادان بندرلنگه‌ای آمد

پس از تصمیم خاطره‌ساز غلامرضا آباد فرماندار اسبق بندرلنگه در تصویب افزایش قدرت موتور شناورهای صیادی در سال ۹۷، حالا سپاه در غرب هرمزگان با پیگیری‌های فرماندار جدید به یاری صیادان آمده و جان تازه‌ای به این بخش داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، در نشست ویژه‌ای در فرمانداری بندرلنگه که با پیگیری‌های شیبانی فرماندار جدید بندرلنگه و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی سپاه برگزار شد، تصمیم گرفته شد تا با پشتیبانی منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، بزرگترین مرکز خدمات دریایی صیادی در گشه راه اندازی خواهد شد.

با تأکید فرماندار تغییر و تحول زمین از منابع طبیعی به مسکن و شهرسازی ظرف مدت ۱۰ روز اجرایی خواهد شد و با ساماندهی سوخت قایق‌های صیادی در هفته آینده در کمیته تأمین و توزیع سوخت شهرستان نیز مرتفع خواهد شد.

 

پروژه احداث جاده دسترسی به مرکز خدمات دریایی صیادان نیز سریعا شروع به کار خواهد کرد و مدیریت برق شهرستان نیز پس از احداث جاده دسترسی نسبت به برق رسانی اقدام خواهد کرد.

به گزارش فارس، پس از تصمیم خاطره‌ساز غلامرضا آباد فرماندار اسبق بندرلنگه در تصویب افزایش قدرت موتور شناورهای صیادی در سال ۹۷ که موجب وسیعی از امید را در میان صیادان خلق کرد، حالا این تصمیم جدید فرماندار جدید بندرلنگه با همکاری سپاه، قدم بزرگی در جهت رفع مشکلات صیادان خواهد بود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید