تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس حریف جهرمی خود را شکست دادند

هرمزبان – تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در آخرین دیدار دوستانه خود در مقابل تیم جهرم قبل از شروع لیگ برتر به پیروزی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از شامگاه پنجشنبه ایرنا، بلندقامتان شهرداری بندرعباس در سالن فجر با نتیجه ۸۳ بر ۵۹ تیم خانه بسکتبال جهرم را شکست داد تا با برد به استقبال لیگ برتر برود. 
شاگردان رضا هنگام پور در تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس سه دیدار تدارکاتی گذشته خود را با ۲ پیروزی و یک شکست به پایان برده بودند.‌
 شهرداری در نخستین بازی تدارکاتی حریف بندرلنگه ای خود را شکست داد و در ۲ بازی مقابل تیم نظم آوران سیرجان از تیم‌های لیگ یک کشوری صاحب یک شکست و یک پیروزی شد. 
تیم شهرداری بندرعباس در گروه ب لیگ برتر بسکتبال کشور با تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، جوانان ۲۰۲۰، آینده سازان تهران و نیروی زمینی ارتش هم گروه است. 
در دور رفت تیم شهرداری در روز بیست ویکم آبان ماه با کوچین آمل بازی و در روز بیست ودوم به دیدار ذوب آهن اصفهان در سالن آزادی تهرانخواهد رفت.
   رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز در تهران انجام می‌شود

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید