خبر فوری

عودت ۱۱ هزار خودرو و جریمه ۵۰۰ هزارتومانی ۱۱۶ خودرو در هرمزگان

رییس پلیس راه استان از توقیف و بازگرداندن ۲ هزارو ۱۳۷ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان در ۲۴ ساعت گذشته در طرح ممنوعیت تردد در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، مهدی نیک بخت گفت: با توجه به شیوع و گسترش بیماری مرگبار کرونا و شروع موج سوم این ویروس مهلک و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و حفظ جان شهروندان ، در اجرای ابلاغیه ستاد ملی مبارزه باکرونا و تصمیمات مسئولان استانی ، طرح ممنوعیت خروج پلاک های بومی از استان و ورود پلاک های غیر بومی به استان بصورت شبانه روز در حال اجرا است.

 وی افزود : در  این طرح در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲ هزار و ۱۳۷ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی در مبادی ورودی استان متوقف و به استان های مبدا بازگردانده شدند.

 

این مسئول انتظامی استان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت  گذشته تعداد ۳۵ دستگاه خودرو بدلیل عدم توجه به توصیه ها ودستورات پلیس و پافشاری زیاد برای ادامه مسیر هریک ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون و به استان های خود بازگردانده شدند ، اظهارداشت: در مدت یاد شده ۲۶ دستگاه خودرو متخلف  نیز توقیف وبه پارکینگ انتقال داده شدند.

رییس پلیس راه هرمزگان با اشاره به تردد ۲۱ هزارو ۱۷۵ دستگاه خودرو مجاز در ۲۴ ساعت گذشته در مبادی ورودی و خروجی استان، از همکاری خوب هم وطنان در مبادی  ورودی و خروجی استان با پلیس در اجرای موفق این  طرح   قدردانی و پایان این ممنوعیت تردد را ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه اعلام کرد.

 

رییس پلیس راه استان هرمزگان، مجموع خودروهای عودتی به استان های مبدا از شروع طرح تاکنون را ۱۱ هزارو ۴۰۹ دستگاه  و تعداد اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی خودروها متخلف را  ۱۱۶ دستگاه عنوان کرده و افزود: از زمان شروع طرح تا کنون تعداد ۴۰ دستگاه خودرو بدلیل عدم توجه به دستور و توصیه های پلیس توقیف و به پارکیگ هدایت شده‌اند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید