از واکنش علی دایی به پیشنهاد سرمربیگری استقلال تا ماجرای قرارداد نادری

هرمزبان – اخیرا احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که حسین فرزامی، پیشکسوت این تیم پیشنهاد حضور علی دایی به‌عنوان سرمربی در جمع آبی‌ها را به او داده بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سعادتمند در گفت‌وگویی که داشته، مدعی شده علاوه بر اینکه فرزامی ۸-۷ بار برای حضور علی دایی روی نیمکت استقلال صحبت کرده و علاوه بر آن، علی دایی نیز علاقه‌مند به پذیرفتن این پیشنهاد بوده است. علی دایی که یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید و سابقه بازی و سرمربیگری در پرسپولیس را دارد، در خصوص این اظهار نظر عجیب مدیرعامل سابق استقلال صحبتی نکرده بود که پس از ۲۴ ساعت به این موضوع واکنش نشان داد.
علی دایی در خصوص شایعه حضورش روی نیمکت استقلال در پیامی نوشت: «با احترام به هواداران محترم باشگاه استقلال، کسی با من برای سرمربیگری استقلال صحبت نکرده و بنده هم هرگز جواب مثبتی نداده‌ام، متاسفانه بعضی آقایان وقتی تاریخ مصرفشان تمام می‌شود، شروع به داستان سرایی می‌کنند.»
اظهارات سعادتمند در روزهایی که اخبارِ پیرامون علی دایی به موضوع سرقت از او مطرح بود، عجیب به نظر می‌آمد که آقای گل فوتبال جهان این موضوع را رد کرد. علی دایی در حالی این شایعه را تکذیب کرد که پس از برکناری جنجالی از سایپا، پیشنهادات متعددی را رد کرده و با برخی باشگاه‌های خواهانش نیز به توافق نرسیده است. پیش از شروع فصل صحبت از حضور علی دایی روی نیمکت تراکتور بود که بنابر دلایلی این انتقال نهایی نشد و در مقاطع مختلف نیز شایعه سرمربیگری او در تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان و حتی تیم ملی هم شنیده شد که هیچ یک به سرانجام نرسید.
مدیرعامل سابق استقلال در خصوص قرارداد نادری گفت: من از دوستان می خواهم شفاف صحبت کنند و بگویند که قرارداد آقای نادری چقدر است؟ رقم قرارداد نادری ۱۰ میلیارد و شاید هم بیشتر از آن باشد. کسانی که قرارداد نجومی را به من منتسب می کنند، خودشان قرارداد نجومی بستند. در بستن قراردادها من با هیچ ایجنت یا دلالی مذاکره نکردم. او ادامه داد: همه می توانند شهادت دهند که نزدیک بود دلال ها به تیم نفوذ کنند ولی من مانع این کار شدم. مثلا با بازیکنی که مدنظر ما بود مذاکره کردیم ولی دلال آن بازیکن می گفت باید این بازیکن دیگر را در کنار آن فرد بگیرید که ما از خرید آن بازیکن منصرف شدیم. که آن بازیکن راهی یک تیم تهرانی شد.
وی درباره قرارداد وریا غفوری که گفته می شود مبلغ آن ۵ میلیارد است، گفت: وریا از دو سال قبل یک و نیم میلیارد تومان طلب داشته است و چاره ای نداریم آن را روی قرارداد سال جدید بیاوریم. وقتی که بازیکن مطالباتش را می خواهد، مجبوریم که آن را به قرارداد جدیدش اضافه کنیم.
سعادتمند درباره مذاکرات با الکس نوری توضیح داد: پس از اینکه ما پاسخمان را مبنی بر منتفی شدن حضور استراماچونی دیدیم، به سراغ الکس نوری رفتیم. اولین سوال ما از او این بود که آیا پاسپورت ایرانی دارد یا نه. حتی متوجه شدیم خانواده وی از قدیم استقلالی هستند و چند ویدیو کال با وی داشتیم.
وی گفت: نماینده نوری از آلمان به ایران آمد و با او دیدار کردیم و حتی پیش نویس قرارداد نوری را نوشته بودیم. اجازه بدید بعدها این موضوع را اعلام کنم که چه کسی مانع از حضور نوری در استقلال شد. من به ضرس قاطع می گویم که هرگز با ذهن هوادار بازی نکردم. چه در مورد استراماچونی و نوری افرادی نگذاشتن او به استقلال بیاید.
سعادتمند در مورد جریان پفک آبی گفت: قرارداد ما با مینو این بود که ۳ درصد از فروش محصولات آنها به باشگاه برسد که اگر این اتفاق رخ می داد، باشگاه بی نیاز می شد. تماس هایی گرفته شد که این قرارداد ثبت نشود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید