اسناد لانه جاسوسی را در کتب درسی دانش‌آموزان منتشر کنید

تهران- هرمزبان – بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در نامه‌ای به رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی خواستار نمایش اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی دانش آموزان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز چهارشنبه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، در این نامه خطاب به حسن ملکی آمده است: ۱۳ آبان نماد قطع طمع ورزی آمریکا، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از حقانیت نظام اسلامی است. این روز زمینه ساز حضور نسل جوان در صحنه شجاعت و جسارت است؛ همان‌ها که با جان فشانی و از خود گذشتگی های شان، صف در صف “کانّهو بنیانٌ مرصوص”، دل به دریای دشمن زدند و لانه جاسوسی را تسخیر کردند و مدارک از بین رفته را بیرون کشیدند و آن‌ها را احیا کردند.

در ادامه این نامه تاکید شده است: اکنون سال هاست این سالروزها می‌آیند و می‌گذرند و یادمان‌ها در ذهن افراد مرور می شود؛ آنچه باقی می‌ماند این پرسش است که این نقطه درخشان در میان کتاب‌های درسی چه جایگاهی دارد؟ طبق تاکید و مطالبه‌ مقام معظم رهبری، آن یگانه دلسوز عرصه تعلیم و تربیت، در سال ۹۵ مبنی بر اینکه این اسناد باید در کتاب‌های درسی قرار داده شوند بر آن شدیم تا این مطلب را در میان بگذاریم.

در بخش دیگری از نامه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آمده است: بر ما صاحبان علم و دانش است که بخشی از فلسفه استکبار ستیزی را با انتشار این اسناد و تحلیل و بررسی همه جانبه آن در کتب درسی، برای فرزندان این خاک تبیین کنیم؛ کتاب‌هایی که میراث شجاعت گذشتگان و رشد و بالندگی آیندگان را در خود جای خواهد داد؛ آیا چند پاورقی و ارجاع به این اسناد مقصود رهبری از این مطالبه و اعتراض خود بود؟

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در پایان این نامه می افزاید: داستان این از خودگذشتگی ها، متن کتب درسی و موضوع انشا و نوشتن هر روز فرزندان مان باشد. این نونهالان وام دار میراث ۱۳ آبان هستند، پس باید با مفهوم این حماسه در برابر توطئه‌های آمریکا آشنا شوند. باشد که اهداف والای این رشادت‌ها را در زندگی خود ساری و جاری کنیم.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید