توزیع ۲۵۰هزار بسته معیشتی در هرمزگان از ابتدای کرونا تاکنون

مسؤول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: از ابتدای شیوع کرونا در این استان تاکنون ۲۵۰ هزار بسته معیشتی در مناطق مختلف هرمزگان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، یاسین باوقار امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان در سایه همکاری خوب میان گروه‌های جهادی ساماندهی شده با بسیج سازندگی، موفق به اجرای موفق صدها برنامه متنوع در مناطق مختلف استان شدیم.

وی افزود: در استان هرمزگان ۸۲۰ گروه جهادی با سازمان بسیج سازندگی همکاری دارند که در زمینه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، توزیع اقلام معیشتی در میان محرومان و اقدامات مرتبط با کرونا مشارکت دارند.

به گفته مسؤول بسیج سازندگی هرمزگان، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۵۰هزار بسته معیشتی در طول ۸ ماه اخیر که توسط دستگاه‌ها و نهادهای مسؤول در استان تهیه شده، توسط گروه‌های جهادی در میان محرومان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.

وی همچنین عنوان داشت: تاکنون ۷ مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در استان اجرا شده است که با احتساب هر بسته ۳۰۰ هزار تومان اقلام معیشتی و توزیع قریب به ۲۶۴ هزار بسته، بالغ بر ۷۳ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است.

باوقار با بیان این که به تازگی تفاهم‌نامه آبرسانی به ۲۷ روستای هرمزگان با آبفا به امضا رسیده است، گفت: کار را در این زمینه با جدیت دنبال خواهیم کرد تا مردم این روستاها هر چه سریع‌تر از نعمت آب بهداشتی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید