حواشی بازی دوستانه استقلال با چوکای تالش/ محمود فکری خطاب به فرشید باقری و میلاد زکی پور: دور زمین بدوید!

هرمزبان – با اتفاقی که امروز در حاشیه بازی دوستانه استقلال و چوکا رخ داد، احتمال خروج نام میلاد زکی پور از لیست استقلال بیشتر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، از همان روزی که استقلال با وجود حفظ میلیچ و جذب متین کریم زاده، برای خرید محمد نادری اقدام کرد، معلوم بود میلاد زکی پور شرایط متزلزلی در استقلال دارد اما اتفاقاتی نظیر گره خوردن ماجرای محمد نادری و باشگاه بلژیکی و همین طور طولانی شدن روند بازگشت هروویه میلیچ به تهران، این ذهنیت را به وجود آورد که استقلال ریسک نمی کند و میلاد زکی پور را نگه می دارد. در همین مدت دو پیشنهاد هم از طرف تیم های لیگ برتری به باشگاه استقلال رسید مبنی بر این که آنها به دلیل ترافیک در جناح چپ، زکی پور را واگذار کنند اما استقلالی ها از پاسخگویی به این پیشنهادها که گفته می شود یکی از آنها از طرف یک باشگاه شهرستانی به شدت جدی است، طفره رفتند تا ابتدا تکلیف بازگشت میلیچ و رضایتنامه نادری مشخص شود.
حالا با توجه به اتفاقی که امروز در حاشیه بازی استقلال و چوکا رخ داد و میلاد زکی پور با رفتارش به نیمکت نشینی در بازی تدارکاتی اعتراض کرد، این خبر به گوش می رسد که کادر فنی استقلال قصد دارد در صورت کسب اطمینان از صدور مجوز نادری و بازگشت قطعی میلیچ که اعلام شده فردا در تهران است، میلاد زکی پور را در اختیار باشگاه بگذارد.
البته امروز حتی در غیاب نادری و میلیچ هم محمود فکری از میلاد زکی پور در جناح چپ تیمش استفاده نکرد و همین نکته، احتمال خروج زکی پور از لیست استقلال را تا چند برابر افزایش می دهد. امروز حتی بعد از آسیب دیدگی داریوش شجاعیان که با تغییر روش بازی استقلال همراه بود، محمود فکری باز هم میلاد زکی پور را به میدان نفرستاد و کریم زاده را وارد ترکیب کرد که گویا همین مساله منجر به دلخوری میلاد شد و فکری هم در برخوردی قاطع با زکی پور، به او دستور داد دور زمین بدود.
محمود فکری و همکارانش امروز در حاشیه بازی دوستانه استقلال و چوکا تلاش کردند میخ کادرفنی را محکم بکوبد. امروز علاوه بر آن که محمود فکری در حاشیه بازی استقلال و چوکا، فرشید باقری را به خاطر بی توجهی به حرف های کادر فنی و میلاد زکی پور را به دلیل دلخوری از نیمکت نشینی با دواندن دور زمین جریمه کرد تا حساب کار دست شان بیاید، به عارف غلامی هم تذکر جدی داد.
گویا فکری امروز از عارف غلامی در منطقه چپ دفاعی تیمش بازی گرفت که این اقدام با عملکرد متزلزل عارف همراه بود و وقتی بین دو نیمه فکری از غلامی پرسید چرا کیفیت همیشگی را ندارد، عارف غلامی مدعی شد بازی در جناح چپ دفاعی کیفیت او را پایین آورده و به قرار گرفتن در نقش مدافع چپ اعتراض کرد که این رفتار با واکنش صریح سرمربی استقلال همراه شد و فکری به عارف غلامی تذکر داد هرگز به منطقه بازی خود و نقشی که کادر فنی برعهده اش می گذارد اعتراض نکند چون منطقه بازی بازیکن را مربی تعیین می کند.
محمود فکری بین دو نیمه عارف غلامی را از ترکیب استقلال خارج و به جای او بابک مرادی را به میدان فرستاد و به غلامی تذکر داد اصلا به فکر تغییر منطقه بازی خودش یا تعیین منطقه بازی اش برای کادر فنی نباشد. به نظر می رسد محمود فکری و همکارانش در کادر فنی استقلال قصد دارند خیلی جدی برنامه های مورد نظر خود را در استقلال پیاده کنند و از همین حالا در حال متوجه کردن بازیکنان تیم به اجرای قواعد جدید استقلال و تاکید روی پایبندی بازیکنان به اطاعت از دستورات کادر فنی هستند.
در حاشیه بازی امروز استقلال و چوکا، اتفاقات غیر متعارفی در جمع آبی پوشان رخ داد اما محمود فکری خیلی قاطعانه با این حواشی برخورد کرد. در جریان بازی دوستانه استقلال برابر چوکای تالش که با پیروزی آبی پوشان همراه بود، محمود فکری دو بازیکن مطرح تیمش را دور زمین دواند تا همه متوجه شوند کادر فنی استقلال با کسی شوخی ندارد. به گفته شاهدان عینی، یکی از این دو بازیکن میلاد زکی پور بود که گویا وقتی ابتدا عارف غلامی سمت چپ زمین بازی کرد و سپس با آسیب دیدگی داریوش شجاعیان، بازهم به جای او متین کریم زاده به میدان رفت، میلاد زکی پور از اینکه در تفکرات سرمربی استقلال جایی ندارد، شاکی شد و رفتاری نشان داد که مورد پسند کادر فنی نبود. محمود فکری وقتی متوجه رفتار زکی پور شد، از او خواست به جای نشستن کنار زمین، دور زمین بدود.
همچنین به گفته کسانی که از نزدیک شاهد بازی استقلال و چوکا بودند، وقتی فکری قصد تعویض فرشید باقری را داشت، درحالی که مشغول توصیه فنی به باقری بود، فرشید که به نظر می رسید از قرار نگرفتن در ترکیب تیم اصلی استقلال ناراحت بود، پشتش را به سرمربی استقلال کرد. این رفتار فرشید باقری باعث شد فکری ابتدا از او بخواهد وقتی سرمربی با بازیکن صحبت می کند، بازیکن چشمش به سرمربی باشد. باقری در قبال تذکر فکری سعی کرد به سرمربی استقلال توضیح بدهد غیر از تایید گفته های فنی او، کاری نکرده اما لحن فرشید باقری جلوی سایر بازیکنان نیمکت نشین و افرادی که کنار زمین حضور داشتند به گونه ای بود که محمود فکری احساس کرد بازیکن می خواهد نارضایتی خود از نیمکت نشینی را به این شکل بروز بدهد. به همین دلیل فکری از تعویض فرشید باقری منصرف شد و از او هم خواست به جای حضور در زمین بازی، دور زمین بدود. طی روزهای گذشته محمود فکری و حنیف عمران زاده برخوردهای جدی و قاطعی در تمرینات استقلال با بازیکنان داشتند. برخوردهایی که نشان می دهد کادر فنی استقلال می خواهد از همین ابتدای کار جلوی حواشی را بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید