خبر فوری

چرا به ساحت نبی مکرم اسلام اهانت می‌کنند؟

محور و کانون اصلی اقدامات اسلام ستیزانه در غرب، اتفاقا از کشوری سرچشمه یافته که در آن ادعای فراوانی از پای‌بندی به اصول حقوق بشر و احترام به حقوق انسان‌ها دیده می‌شود اما در عمل یکی از اسلام‌ستیزترین کشورها و عامل در آزار و اذیت نمادهای اسلام از جمله حجاب بر سر بانوان مسلمان در این کشور است که کم و بیش تصاویر تعرض زنان محجبه را در فضای مجازی نیز در این کشور شاهدیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، فهمیه شمسی از فعالان رسانه‌ای استان هرمزگان در یادداشتی به بیان دلایل توهین‌های اخیر به ساحت نبی مکرم اسلام پرداخته است.

طی چند ساله اخیر با گسترش امواج وسیع گرایش اسلام در غرب و روی آوردن ملل مختلف جهان در شکل و ابعاد جدیدی از حیات انسانی و با کهنگی اندیشه‌های مدرن و پست مدرن غربی و ناکام ماندن این گونه تفکرات برای اغنای بشر امروز هم به لحاظ فکری و هم به لحاظ ابعاد عملی، شاهد تلاش‌های مذبوحانه جریان رسانه‌ای صهیونیستی و بیم‌ناکان از گسترش اسلام برای غلبه بر این جریان عظیم هستیم.

محور و کانون اصلی اقدامات اسلام ستیزانه در غرب، اتفاقا از کشوری (فرانسه) سرچشمه یافته که در آن ادعای فراوانی از پای‌بندی به اصول حقوق بشر و احترام به حقوق انسان‌ها دیده می‌شود اما در عمل یکی از اسلام‌ستیزترین کشورها و عامل در آزار و اذیت نمادهای اسلام از جمله حجاب بر سر بانوان مسلمان در این کشور است که کم و بیش تصاویر تعرض به زنان محجبه را در فضای مجازی نیز در این کشور شاهدیم.

اما نسخه مزورانه جریان استکبار برای گستراندن اسلام هراسی بجای اسلام دوستی در جهان غرب، ارائه تصویری وارونه از اسلام در اذهان عمومی ملت‌ها است تا آنانی که در اذهان و قلوب خویش تصویری مناسب و نیک از مسلمانان و دین‌شان در ذهن داشته و به آنان احترام می‌گذاشتند، به تدریج خدشه‌دار شود.

این نسخه مزورانه، ابعاد و اشکال مختلفی در عمل یافته است به گونه‌ای که تقسیم کاری در میان رسانه‌های غربی از یک سو و سیاست‌مداران غربی از سوی دیگر برای تخریب وجهه سلیم اسلام در اذهان ملت‌ها صورت گرفته است. 

خلق جریانات تروریستی تکفیری در سوریه و عراق و حمایت مستمر و تام و تمام از آنها در ابعاد مالی و اطلاعاتی و تجهیزاتی برای بازتولید خشونت و تصویرسازی از آن در رسانه‌های وابسته‌شان یکی از وجوه همان نسخه مزورانه‌ای است که برای مخدوش ساختن چهره اسلام در جهان پیچیده‌اند تا دینی که رسولش منشأ مهر و بخشش و عطوفت است را به جهانیان وارونه نشان دهند.

و از آن جا که رسول مکرم اسلام، چهره مسلم دین اسلام و اولین نمای بیرونی کامل‌ترین انسان و عرضه‌کننده کامل‌ترین دین الهی است را به گونه دیگری جلوه دهند تا یک درهم ریختگی در خطوط افکار ملت‌هایی که در سودای رسیدن به تکامل وجودی‌اند، ایجاد و از امواج وسیع گرایش به اسلام در غرب جلوگیری کنند اما غافل از آنند که وجود نازنین رسول خدا، همچون خورشید پشت ابری است که نور روشنایی بخش خویش به همه عالم تابانده است.

پایان این همه تخریب‌ها و روش‌های آلوده و توهین‌ها به ساحت رسول مکرم اسلام بی‌شک به صبحی از خردورزی و روشنایی در افکار ملت‌ها ختم خواهد شد که چهره نورانی‌تری از رسول خاتم را به جهانیان عرضه می‌دارد. بیداری منبعث از رسالت رسول خدا نیز در جهان آنچنان فراگیر گشته که آنچه سران برخی کشورهای غربی بدان عامل شده‌اند، جز پاشیدن خاک به سوی خورشید نیست.

اللهم صل علی محمد و آل محمد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید