پرسپولیس بالاتر از سمپدوریا، وردربرمن در رنکینگ جهانی/ تمدید قرارداد ۶ بازیکن تراکتور

هرمزبان – اخبار مهم فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پرسپولیس دوباره به روند صعودی خود ادامه داد، استقلال بالاتر از سلتاویگو قرار گرفت و سپاهان، تراکتور و فولاد سه رتبه بعدی تیم های ایرانی را تشکیل دادند. در شرایطی که لیگ ایران هنوز آغاز نشده اما نتایج تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، روی رنکینگ جهانی وبسایت FootballDataBase تاثیر گذاشته است. پرسپولیس همچنان تیم نخست ایران است و در آسیا هم پس از الهلال، کاوازاکی فرونتاله و چونبوک موتورز در رتبه چهارم قرار دارد. اگر دو تیم کاوازاکی و چونبوک به فینال آسیا نرسند، احتمالا پرسپولیس با پیروزی در دیدار نهایی لیگ قهرمانان صدرنشین رنکینگ در قاره کهن خواهد شد.
سرخپوشان در رتبه جهانی ۹۶اُم هستند و بالاتر از تیم هایی چون سمپدوریا، وردربرمن، الچه و… جای دارند. این در حالی است که پرسپولیس در چند ماه اخیر نیز جزو تیم های دو رقمی جهان بوده ولی با این حال شروع بد در لیگ برتر می‌تواند این تیم را دوباره به رتبه های سه رقمی هدایت کند. استقلال در رنکینگ جهانی ۲۱۵اُم است. آبی پوشان پایتخت که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم راه یافتند، توانسته اند بالاتر از سلتاویگو اسپانیا، پنارول اروگونه، اینگولشتات آلمان و… باشند. در رنکینگ داخلی فوتبال ایران هم پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد پنج تیم اول هستند.

– آرش طیبی به صنعت نفت آبادان پیوست. آرش طیبی دروازه بان فصل گذشته تیم نفت امیدیه با عقد قراردادی به جمع طلایی پوشان آبادانی پیوست. باشگاه صنعت نفت پیش از این حامد فلاح زاده را از سایپا و فرزین گروسیان را از استقلال خوزستان برای پست دروازه بانی جذب کرده بود.

– اعضای تراکتور تست کرونا دادند. به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، بر اساس پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی سازمان لیگ، اعضای تیم فوتبال تراکتور پیش از شروع مسابقات در تست PCR شرکت کردند.

– ارسلان مطهری در خصوص پیوستن محمد نادری به استقلال پستی منتشر کرد. محمد نادری چندی پیش راهی استقلال شد و این موضوع واکنش های زیادی را به همراه داشت چراکه نادری پیش از این بازیکن پرسپولیس بود. در همین خصوص، ارسلان مطهری، مهاجم استقلال با انتشار پستی در اینستاگرامش به حمایت از محمد نادری پرداخته است. پست منتشر شده به شرح زیر است:
مطمیٔن باش بهترین انتخاب رو کَردی داداش…! 😉💙💙💙💙💙💙⭐️⭐️

– شش بازیکن فصل گذشته تراکتور قرارداد خود را به مدت پنج سال با این تیم تمدید کردند. روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، در راستای سیاست‌های باشگاه مبنی بر بومی گرایی و توجه به بازیکنان جوان، قرارداد هشت بازیکن به صورت بلند مدت امضا شد. اکبر ایمانی، سعید مهری، مهدی تیکدری، ابوالفضل پورشیخ، مهدی ببری و حسین علیزاده؛ شش بازیکن فصل گذشته تیم تراکتور قرارداد خود را به مدت پنج سال با این باشگاه تمدید کرده‌اند. همچنین عرفان سیدی و محمد شیخ‌الاسلامی نیز با عقد قراردادی رسمی به جمع شاگردان علیرضا منصوریان ملحق شدند. قرارداد این دو بازیکن جوان نیز پنج ساله است.

– رقابت های لیگ برتر اگر با تعویق دوباره روبرو نشود، از جمعه آغاز می‌شود و البته سپاهان در روز دوم بازی ها یعنی شنبه ۱۷ آبان ماه با گل گهر در سیرجان بازی خواهد کرد. به آغاز فصل خاص سپاهان چیزی باقی نمانده؛ بازیکنان و اعضای تیم فوتبال این باشگاه روز جمعه عازم سیرجان می شوند تا آماده اولین دیدار لیگ بیستم شوند. امروز به همین دلیل اعضای هیئت مدیره باشگاه و مدیرعامل به محل تمرین طلایی پوشان در باغ فردوس رفتند و به آنها قول حمایت کامل دادند تا آنها هم با انگیزه بالا به دنبال کسب اولین سه امتیاز فصل باشند. در این جلسه دقایقی نیز فرصت در اختیار محرم نویدکیا و مهدی کیانی قرار گرفت و آنها در این فرصت از عزم خود برای موفقیت تیم حرف زدند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید