خبر فوری

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا همچنان مورد توجه سیتیزن ها؛ منچسترسیتی در ژانویه برای جذب مسی تلاش می کند

هرمزبان – لیونل مسی، فوق ستاره ۳۳ ساله و آرژانتینی باشگاه بارسلونا تا ژوئن سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد و پس از آن می تواند به صورت آزاد از این باشگاه جدا شود.
به گزارش آریا به نقل از Mike McGrath از تلگراف، لیونل مسی قصد دارد تا در اواخر فصل آینده با سران بارسلونا بر سر تمدید قرارداد خود وارد مذاکره شود. به همین خاطر، منچسترسیتی در ژانویه این فرصت را خواهد داشت تا با این فوق ستاره آرژانتینی وارد مذاکره شود و پیش قرارداد خود را به او ارائه کند. مسی می تواند در ژانویه با سیتیزن ها به توافق برسد و در تابستان نیز به صورت آزاد به این تیم بپیوندد. منچسترسیتی هنوز هم به جذب لیونل مسی علاقه مند است.
امیدواری کاتالان ها پس از استعفای بارتومئو برای حفظ فوق ستاره آرژانتینی خود بیشتر شده است. لیونل مسی، فوق ستاره ۳۳ ساله و آرژانتینی باشگاه بارسلونا تا ژوئن سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد و پس از آن می تواند به صورت آزاد از این باشگاه جدا شود. به نقل از جیمز داکر از تلگراف، جوزپ ماریا بارتومئو روز گذشته از ریاست باشگاه بارسلونا استعفا داد. لیونل مسی در تابستان گذشته به دنبال جدایی از این باشگاه بود اما در نهایت تصمیم به ادامه کار خود در این تیم گرفت. این فوق ستاره آرژانتینی از عملکرد ضعیف بارتومئو و هیات مدیره بارسلونا انتقاد کرده بود. اکنون با توجه به استعفای بارتومئو، احتمال تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا افزایش یافته است. با توجه به این که قرارداد مسی در تابستان آینده با بارسلونا به پایان می رسد، او می تواند در ژانویه با سایر باشگاه ها وارد مذاکره شود. منچسترسیتی به جذب این فوق ستاره آرژانتینی علاقه دارد.
لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا به تندی از بارتومئو رییس بارسلونا انتقاد کرد: خوشحال نبودم و می خواستم بارسلونا را ترک کنم. نتوانستم این کار را انجام دهم و در بارسلونا خواهم ماند چون نمی خواهم وارد دعوای حقوقی شوم. مدیریت باشگاه بارسلونا توسط بارتومئو واقعا فاجعه است. طی کل سال به مدیریت و باشگاه اعلام کرده بودم که می خواهم بروم و فکر می کردم که زمان درستی برای این کار است. بارتومئو به من گفته بود در پایان فصل در خصوص رفتن یا ماندن می توانم هر تصمیمی بگیرم اما او زیر قولش زد. بارتومئو همیشه می گفت صحبت می کنیم، الان وقتش نیست. او دقیقا نمی دانست دارد چه کار می کند. ارسال فکس به این معنا بود که من رسما می خواهم بروم و آزاد هستم. آن ها برای بهانه آوردن گفتند باید تا قبل از ۱۰ ژوئن درخواست خروج می دادم اما در دهم ژوئن ما برای فتح لالیگا می جنگیدیم و ویروس کرونا باعث شد تمام برنامه های فصل تغییر کند. حقیقت این است که بارسلونا هیچ پروژه ای ندارد و بدون برنامه خاصی باشگاه را جلو می برند.
مسی در خصوص دلایلش برای ماندن در بارسلونا گفت: همان طور که پیش تر گفته بودم، همیشه به رضایت و راحتی خانواده و البته باشگاه فکر می کنم. در بارسلونا می مانم چون رییس باشگاه به من گفت هر تیمی مرا می خواهد باید بند فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی مرا پرداخت کند و این غیر ممکن بود. سپس باید به دادگاه می رفتیم و من هرگز نمی خواستم بارسلونا را به دادگاه بکشانم چون این تیم را دوست دارم. لحظه ای که به همسرم و فرزندانم گفتم تصمیم دارم بارسلونا را ترک کنم، یک صحنه درام تلخ رقم خورد. همه خانواده شروع به گریه کردند. فرزندانم نمی خواستند شهر بارسلونا را ترک کنیم و نمی خواستند مدرسه هایشان را عوض کنند. من می خواهم در بالاترین سطح رقابت کنم، قهرمان شوم و برای فتح لیگ قهرمانان اروپا بجنگم. در لیگ قهرمانان اروپا ممکن است ببرید یا ببازید چون رقابت سختی است اما باید رقابت کنید.  
مسی در ادامه گفت: جدایی حق طبیعی من بود چون قرارداد می گفت که می توانم بارسلونا را ترک کنم اما تکرار می کنم، من هرگز نمی خواستم بارسلونا را به دادگاه بکشانم. می خواستم از بارسلونا بروم چون می خواستم در سال های باقی مانده از فوتبالم با خوشحالی بازی کنم و به دنبال تجربه یک ماجراجویی جدید بودم. اخیرا از حضور در بارسلونا خوشحال نبودم.
ستاره بارسلونا در پایان افزود: نگرش من در بارسلونا تغییری نخواهد کرد. من تمام تلاشم را برای بارسلونا انجام خواهم داد زیرا همیشه می خواهم برنده شوم. من دوست دارم رقابت کنم و هرگز نمی خواهم بازنده باشم. با ماندن در بارسلونا، تمام تلاشم را برای تیمم انجام می دهم. ماجرای فکس؟ تکرار می کنم، در دهم ژوئن در میانه مسابقات بودیم و درست نبود که در آن زمان درخواستم را ارسال کنم. بارتومئو می گفت همیشه صحبت می کنیم اما هرگز تاریخی برای ملاقات تعیین نکرد. من در بارسلونا ماندم چون نمی خواستم با بارسلونا وارد جنگ شوم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *