خبر فوری

برای تحول به پارسیان آمده‌ام/ حاشیه و سیاسی کاری مسیر خدمت را مسدود می‌کند

رییس جدید منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان گفت: برای تحول به پارسیان آمده ام و امیدوارم بتوانم دغدغه‌ها نسبت به توسعه پارسیان را تحقق بخشم.

سید علی اصغر علامه امشب در بندرعباس در تشریح برنامه‌های خود برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان اظهار کرد: تمام تجربیات و توان خودم را در زمینه توسعه پارسیان و استفاده از ظرفیت‌های این منطقه به منظور رساندن آن به جایگاه واقعی خود در حوزه اقتصاد ملی به کار خواهم بست و امیدوارم بتوانم اعتماد دکتر غریب‌پور مدیرعامل ایمیدرو و دکتر همتی استاندار هرمزگان و آقای جباری نماینده غرب هرمزگان را محقق و خدمت شایسته‌ای به مردم این منطقه داشته باشم.

وی عنوان کرد: یکی از شرط‌های اصلی‌ام برای حضور در این جایگاه، انتظار حمایت از نماینده بندرلنگه، بستک و پارسیان است که بتوانم با استفاده از تجربیات ارزنده ایشان در ۳ دوره نمایندگی مجلس که یک ظرفیت بسیار بزرگی در سطح ملی و منطقه‌ای است، گام‌های بلندی به سوی آبادانی و پیشرفت این منطقه برداریم.

 

رییس جدید منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان با تصریح بر این که منطقه ویژه پارسیان یک موقعیت استثنایی و منحصربفردی در کشور دارد و قرارگیری در مجاورت پارس جنوبی از یک سو و قرارگیری در نقطه مهم و راهبردی در خلیج فارس سبب شده تا این منطقه استعدادهای خوبی برای شکوفایی داشته باشد و ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با همکاری همه دستگاه‌های مسؤول شهرستانی و استانی و ملی و با همکاری مردم بتوانیم این منطقه را متحول کنیم.

علامه با اشاره به سوابق خود در امور مناطق ویژه ایمیدرو، مدیریت حمل و نقل گروه توسعه ملی، مدیریت روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی ایران و عضویت در هیأت مدیره شرکت شیمی فرآورده‌های قشم و دیگر مسؤولیت‌های اجرایی، بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی، رساندن ظرفیت‌های ملی به محرکی برای پیشرفت و توسعه کشور امری ویژه از جانب رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و وظیفه داریم تا با اتکای به ظرفیت نیروهای جوان، افق‌های پیشرفت و توسعه منطقه ویژه پارسیان را محقق و عملیاتی کنیم.

وی گفت: پارسیان منطقه غریبی در کشور است و بزرگ‌ترین سرمایه برای شناساندن این منطقه به ایران و جهان، مردم خوب و نجیب این منطقه و فرزندان تحصیل‌کرده و توانمند آن و حمایت‌های نماینده مردم این منطقه و استفاده از تجربیات پیشینیان در این زمینه است و معتقدم حاشیه و سیاسی‌کاری راه خدمت را مسدود می‌کند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان همچنین از تلاش تمامی مدیران پیشین این منطقه نیز تقدیر کرد و عنوان داشت: زحمات زیادی در گذشته کشیده شده و راه بلندی نیز در ایجاد زیرساخت‌ها و استقرار صنایع مهم و کلیدی در آن در پیش داریم که امیدواریم بتوانیم با حمایت استانی و ملی آنها را طی کنیم.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

 

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید