طیبی کتابفروشی «شانزده» را افتتاح می‌کند

کتاب‌فروشی «شانزده»، وابسته به سازمان انتشارات جهاددانشگاهی عصر امروز؛ شنبه، دهم آبان با حضور حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی افتتاح می‌شود.

حامد علی اکبرزاده؛ سرپرست سازمان انتشارات جهاددانشگاهی در گفت‌وگو با ایکنا درباره افتتاح کتابفروشی «شانزده» گفت: این کتابفروشی همان کتابفروشی جهاد دانشگاهی است که پیش از این دایر بوده، اما از نظر عناوین و فضا توسعه پیدا کرده و به مناسبت هفته وحدت و در آستانه هفته کتاب جمهوری اسلامی و با حضور حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی افتتاح خواهد شد. 

وی افزود: در این کتابفروشی بیش از ۲۰ هزار عنوان کتاب با موضوعات گوناگون دانشگاهی و عمومی عرضه خواهد شد و با توسعه فضا، امکان برگزاری سلسله نشست‌های فرهنگی در زمینه کتاب، برگزاری مسابقه «کتاب سه‌دقیقه‌ای» و برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب با حضور اساتید، نویسندگان و دانشجویان فراهم شده است.

علی اکبرزاده با اشاره به امتیاز این کتابفروشی نسبت به سایر کتابفروشی‌ها گفت: این کتابفروشی فضای مناسب و مطلوبی را برای مخاطبان به ویژه دانشجویان فراهم کرده است تا بتوانند در آنجا توقف و درنگی کرده و به کتاب‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. 

وی در ادامه به عنوان این کتابفروشی اشاره کرد و گفت: این عنوان از دو تاریخ مهم الهام گرفته شده که یکی شانزدهم آذرماه روز دانشجو و دیگری شانزدهم مردادماه روز تأسیس جهاد دانشگاهی است و ساعت ۱۸:۳۰ امروز شنبه، دهم آبان‌ در محل فروشگاه به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین چهارراه ولیعصر (عج) و فلسطین، جنب پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح می‌شود. 

سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به دلیل شیوه ویروس کرونا، راهکارهایی را برای تسهیل دسترسی مخاطبان به کتاب‌ها از طریق ابزارهای نوین اندیشیده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت isba.ir، صفحه اینستاگرام و سایت فروش کتاب jdbook.ir اقدام به خرید کتاب کنند، همچنین سایت جامع فروش کتاب‌های جهاد دانشگاهی که تمامی شعب جهاد دانشگاهی می‌توانند کتاب‌های خود را در آن به فروش برسانند، مراحل نهایی خود را طی می‌کند که به نظر می‌رسد تا هفته کتاب بتوانیم آن را رونمایی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید