خبر فوری

آرتتا: نمی دانم که چطور آن گل لعنتی مردود اعلام شد!

هرمزبان – سرمربی اسپانیایی توپچی ها به تمجید از ساختار دفاعی روباه ها می پردازد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، آرسنال و لسترسیتی در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۰-۱ به سود روباه ها به پایان رسید. در نیمه اول این مسابقه، الکساندر لاکازت موفق به گلزنی شد اما این گل در شرایط آفساید به ثمر رسید و مردود اعلام شد. به نقل از اسکای، میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی باشگاه آرسنال پس از شکست مقابل لسترسیتی، راجع به شرایط این مسابقه گفت:
من خیلی ناراحت و نا امید شده ام. در نیمه اول کنترل بازی را در دست داشتیم. نمی دانم که چطور آن گل لعنتی مردود اعلام شد. آن ها تمامی فضاها را در خط دفاعی خود پوشش دادند و در همین زمان بود که ما بازی را واگذار کردیم. پس از دریافت گل، ما هنوز هم فرصت هایی برای جبران داشتیم اما در این لحظات، ضربات آزاد زیادی به حریف دادیم. تمامی بازیکنان آن ها در حال دفاع کردن بودند و در چنین شرایطی، پیدا کردن فضا و خلق موقعیت کار دشواری است. با این وجود، ما باید بازی را به شکل بهتری به پایان می رساندیم.  بازیکنان ما تلاش خود را انجام دادند و ما کار آسانی مقابل لسترسیتی برای پیروز شدن نداشتیم و باید پیشرفت کنیم. در نیمه دوم، آن ها به شکل عمیق تری دفاع کردند و منتظر اشتباهات ما بودند و در یک لحظه، از اشتباه ما استفاده کردند و موفق به گلزنی شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید