دستگیری ۳ متهم مسلح و کشف یک قبضه سلاح جنگی در رودان

هرمزبان – فرمانده انتظامی شهرستان رودان از شناسایی و دستگیری ۳ متهم مسلح دریک عملیات مقتدرانه پلیسی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رمضان شهریاری ظهر امروز(۱۱ آبان ماه)، در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی فاریاب شهرستان رودان روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵مشکوک شده و دستور توقف دادند. دستور ایست داده و خودرو را به نحو مقتضی متوقف کردند.

وی افزود: راننده و سرنشینان خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که در یک اقدام ضربتی خودرو متوقف و در بازرسی دقیق از داخل خودرو یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری و یک تیغه خشاب فاقد مهمات و ۱ عدد دوربین دوچشم و یک جفت پلاک خودرو کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی اظهار داشت : در این عملیات ۳ متهم دستگیر که متهمان در بازجویی تخصصی به حمل سلاح غیر مجاز، اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه در سطح شهرستان اجازه کوچکترین فعالیت مجرمانه توسط هنجارشکنان و مخلان نظم عمومی، نخواهد داد و با مجرمان با قاطعیت و اقتدار برخورد می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید