خبر فوری

منچستریونایتد ۰ – آرسنال ۱؛ فرصت طلبی توپچی ها در شب ناامید کننده شاگردان سولسشر

هرمزبان – عملکرد ضعیف شیاطین سرخ با فرصت طلبی تیم مهمان همراه شد تا آرسنال پس از دو باخت، دوباره در رقابت های لیگ برتر به مسیر پیروزی برگردد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، آرسنال با کسب یک پیروزی ارزشمند در خانه منچستریونایتد، به شرایط خود در جدول رده بندی لیگ برتر سر و سامان داد. منچستریونایتد اما با این نتیجه در رده پانزدهم و با فاصله ای شش امتیازی نسبت به منطقه سقوط باقی ماند. نکته نگران کننده برای تیم میزبان، ادامه یافتن فرم بد آن ها در دیدارهای خانگی لیگ برتری است. از سوی دیگر با این نتیجه، حالا آرسنال طی چهار بازی اخیر مقابل شیاطین سرخ باختی را متحمل نشده است.  
بر خلاف تصور این تیم مهمان یعنی آرسنال بود که از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت. توپچی‌ها می‌توانستند در دقیقه ۱۴ به گل اول نیز دست پیدا کنند. هکتور بیرین ارسال خوبی را از جناح راست انجام داد اما پیر امریک اوبامیانگ هر چه تلاش کرد نتوانست ضربه نهایی را به توپ وارد کند. در ادامه کار به تعادل کشیده شد و منچستریونایتد در دقیقه ۲۲ اولین موقعیت مهم خود را به دست آورد. پاس فوق العاده مارکوس راشفورد به میسون گرینوود رسید اما ضربه او توسط برند لنو به کرنر فرستاده شد.
در دقیقه ۳۹ باز هم این آرسنال بود که می توانست به گل دست پیدا کند. همکاری بسیار زیبای ویلیان و پیر امریک اوبامیانگ با ضربه ستاره برزیلی همراه بود اما توپ او بعد از برخورد به تیر دروازه با بدشانسی راهی اوت شد. در دقیقه ۴۴ ویلیان حرکت خوبی را از جناح راست انجام داد. ارسال این ستاره برزیلی با ضربه سر باکایو ساکا همراه بود اما توپ او با اختلاف کمی از بالای دروازه منچستریونایتد عبور کرد تا بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شود.
اولین موقعیت مهم نیمه دوم نیز توسط آرسنال به دست آمد. حرکت خوب الکساندر لاکازت با پاس او به پیر امریک اوبامیانگ همراه بود اما ضربه این ستاره گابنی با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه داوید دخیا عبور کرد. منچستریونایتد بلافاصله به موقعیت آرسنال واکنش نشان داد و چند دقیقه بعد می توانست توسط هری مگوایر به گل دست پیدا کند اما ضربه او با اختلاف ناچیز راهی اوت شد. در دقیقه ۶۸ بازی مهم ترین اتفاق مسابقه رخ داد و آرسنال با خطای پل پوگبا روی هکتور بیرین در محوطه جریمه به یک ضربه پنالتی دست یافت. پیر امریک اوبامیانگ پشت توپ ایستاد و با یک ضربه بر خلاف جهت داوید دخیا گل اولین آرسنال را به ثمر رساند.
منچستریونایتد می توانست در دقیقه ۸۵ کار را به تساوی بکشاند اما بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه آرسنال و برخورد ضربه دونی فن دبیک به تیر دروازه توپ برگشت داده شد. در ادامه حملات منچستریونایتد بی اثر بود تا کار با همان یک گل به سود آرسنال خاتمه پیدا کند و به نوعی طلسم ورزشگاه اولدترافورد بعد از ۱۴ بازی برای توپچی ها شکسته شود.
 اگر چه منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فوق العاده عمل کرده و دو بازی ابتدایی خود مقابل تیم‌های قدرتمند پاری سن ژرمن و لایپزیش را با پیروزی پشت سر گذاشته اما وضعیت این تیم در لیگ برتر انگلیس کاملاً متفاوت بوده است. در همین رابطه امروز شیاطین سرخ در چهارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میزبان آرسنال بودند و نهایتاً در این بازی با تک گل حریف از روی نقطه پنالتی شکست خوردند. تیم اوله گنار سولسشر حالا وضعیت عجیبی را تجربه می کند. منچستر یونایتد با شکست امشب مقابل آرسنال سومین باخت فصل خود را تنها در شش بازی ابتدایی پذیرا شد تا به رتبه باورنکردنی پانزدهم جدول سقوط کند. به نظر می‌رسد که حالا وضعیت یونایتد تحت هدایت سولسشر حداقل در لیگ برتر انگلیس بحرانی تر از همیشه شده و اصلا بعید نیست که در صورت ادامه این روند شاهد تغییراتی در این تیم باشیم.
شرح گل:
منچستریونایتد ۰-۱ آرسنال؛ اوبامیانگ (۶۹): خطای بی مورد پوگبا روی بیرین در گوشه محوطه جریمه، یک پنالتی در اختیار تیم مهمان قرار داد. اوبامیانگ پشت توپ ایستاد و برخلاف جهت شیرجه دخیا توانست حساب کار را ۱-۰ کند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید