خبر فوری

از آخرین وضعیت پرونده عیسی آل کثیر در کمیته استیناف AFC تا آینده مبهم محمد انصاری در پرسپولیس

هرمزبان – جلسه استماع پرونده عیسی آل کثیر به صورت آنلاین برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری جلسه استماع در پرونده عیسی آل‌کثیر موافقت کرد و قرار است این جلسه به صورت آنلاین برگزار شود. کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت با درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری جلسه استماع در پرونده اعتراض این باشگاه به محرومیت شش ماهه عیسی آل ‌کثیر موافقت کرد. بر همین اساس قرار است این جلسه به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت آنلاین و با حضور عیسی آل‌کثیر، امیر ساعد وکیل وکیل باشگاه پرسپولیس، قاضی ‌های این پرونده و چند شاهد برگزار شود.
کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز یا فردا زمان دقیق برگزاری این جلسه را به باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد کرد، اما به احتمال فراوان جلسه استماع پرونده آل ‌کثیر در روزهای پایانی هفته جاری برگزار خواهد شد. کمیته انضباطی AFC عیسی آل‌کثیر را به دلیل شادی گل خود در دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان، شش ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم کرد، چرا که شادی گل این بازیکن را حرکتی نژادپرستانه قلمداد کرده بود.
علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص آخرین وضعیت محمد حسین کنعانی زادگان که در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شده بود گفت: دیروز و در اواخر بازی بازیکن تیم حریف با آرنج ضربه خطرناکی به شانه کنعانی‌زادگان زد. بعد از ارزیابی‌های اولیه که صورت گرفت خوشبختانه متوجه شدیم که شکستگی در این ناحیه وجود ندارد اما به خاطر اینکه این بازیکن با درد زیادی روبه‌رو شده بود از بازی بیرون رفت. بعد از بازی هم بررسی‌های لازم انجام شده و قرار است امروز مجددا آخرین وضعیت کنعانی زادگان مورد بررسی قرار بگیرد.
او در خصوص آخرین وضعیت عیسی آل کثیر و اینکه چه زمانی به تمرینات اضافه می شود افزود: روز گذشته از پای این بازیکن برای سومین بار عکس گرفته شد و قرار است فعلاً در مانع ادامه داشته باشد. با نظر پزشک آن تا یک هفته دیگر پای آل کثیر در آتل و بدون حرکت خواهد ماند.
در آستانه شروع لیگ برتر، محمد انصاری در وضعیت مبهمی به سر می برد. درحالی که محمد انصاری و محسن ربیع خواه در لیست خروجی پرسپولیس قرار گرفته بودند، جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری از پرسپولیس کمی معادلات خط دفاعی این تیم را تغییر داد. برخی از هواداران تصور می کردند پس از جدایی این دو بازیکن شاید یحیی گل محمدی، انصاری را نگه دارد. با این حال درحالی که تمرینات پرسپولیس قرار است از فردا پس از استراحت یک روزه پیگیری شود، وضعیت محمد انصاری فعلا مبهم است و باید دید چه تصمیمی در خصوص مدافع مصدوم سرخ ها گرفته می شود.
وکیل باشگاه پرسپولیس درباره این که با این تفاسیر کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال مرجع صالح رسیدگی به شکایت این باشگاه علیه خلیل زاده در رابطه با فسخ قرارداد است، توضیح داد: خلیل زاده با پرسپولیس قرارداد داشته و این قرارداد را در سازمان لیگ فسخ کرده است، طبق روال متعارف اگر یک بازیکن قرارداد خود را در سازمان لیگ به شکل یکطرفه فسخ کند، کمیته وضعیت نامه‌ای به باشگاه ارسال می‌کند تا طبق آن مدارک، مستندات و اعتراض خود را اعلام کند.
وکیل افزود: در اینجا اگر باشگاه پرسپولیس اعتراضی نداشته و با بازیکن به توافق رسیده باشد پرونده مختومه خواهد شد اما اگر باشگاه با اقدام بازیکن مخالفتی داشته باشد، در پاسخ به نامه کمیته وضعیت اعتراض خود را در این کمیته ثبت می‌کند. به همین دلیل کمیته وضعیت کرجع صالح رسیدگی است.
وی درباره این که آیا قرار است جلسه رسیدگی به پرونده عیسی آل کثیر در کمیته استیناف AFC به شکل حضوری برگزار شود، گفت: جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به پرونده آل کثیر قطعا به شکل مجازی و آنلاین برگزار می‌شود و تا جایی که می‌دانم برای اولین بار است در کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا متقاعد شده برای یک پرونده ورزشی تیم های ایرانی به جز تبادل لوایح، جلسه استماع شفاهی هم برگزار شود. به همین دلیل این موضوع را نکته خوب و مثبتی تلقی می‌کنیم. نامه‌ای زدیم و منتظر تأیید آن هستیم، به احتمال فراوان این جلسه در همین هفته برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید