کتابفروشی «شانزده» با حضور رئیس جهاد دانشگاهی افتتاح شد

کتاب‌فروشی «شانزده» وابسته به سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، عصر امروز؛ شنبه دهم آبان، با حضور حمیدرضا طیبی؛ رئیس جهاد دانشگاهی افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ کتابفروشی «شانزده» همزمان با هفته وحدت، عصر امروز دهم آبان، با حضور حمیدرضا طیبی؛ رئیس جهاد دانشگاهی، سیدمحمدجواد شوشتری؛ معاون پشتیبانی، عیسی علیزاده؛ معاون فرهنگی و برخی از مسئولان جهاد دانشگاهی افتتاح شد.
 
این کتابفروشی بیش از ۲۰ هزار عنوان کتاب با موضوعات گوناگون دانشگاهی و عمومی را عرضه خواهد کرد و با توجه به توسعه فضا، امکان برگزاری سلسله نشست‌های فرهنگی در زمینه کتاب، برگزاری بخشی از مسابقه «کتاب سه‌دقیقه‌ای»، نشست‌های نقد و بررسی و ارتباط مستقیم مخاطبان با نویسندگان فراهم شده است.
 
 
کتابفروشی «شانزده» افتتاح شد
 
کتابفروشی «شانزده» که پیش از این به عنوان کتابفروشی جهاد دانشگاهی در خیابان انقلاب دایر بود با تغییرات صورت گرفته به «شانزده» تغییر عنوان داد که از دو تاریخ مهم یعنی شانزدهم آذرماه؛ روز دانشجو و شانزدهم مردادماه؛ روز تأسیس جهاد دانشگاهی الهام گرفته شده است.
 
کتابفروشی «شانزده» افتتاح شد
 
در پایان این مراسم که با بازدید حمیدرضا طیبی از بخش‌های گوناگون آن همراه بود، تعدادی از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این کتابفروشی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شدند.
 
کتابفروشی «شانزده» افتتاح شد
 
گزارش تصویری افتتاح کتابفروشی شانزده را اینجا ببینید. انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید