خبر فوری
حجت الاسلام جهانگیری امام جعه هشت بندی

کالاهای فرانسوی تحریم شود

هرمزبان – امام جمعه توکهور و هشت بندی در خطبه های امروز سکوت در برابر اهانت به پیامبر اسلام را گناه دانست و خواستار تحریم کالاهای فرانسوی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از هشت بندی، حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: روز میلاد پیامبر اسلام ، روز اخلاق و مهر ورزی نامگذاری شده است؛ موضوعی که همواره نیاز هر فرد مسلمان و مومن است.

خطیب جمعه توکهور و هشت بندی افزود: امسال روز میلاد پیامبر اسلام با یوم الله سیزدهم بهمن ماه، روز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام مقارن است. روزی که به تعبیر امام راحل انقلاب دوم بود و هیمنه شیطانی استکبار جهانی به دست جوانان ما شکسته شد.

حجت الاسلام جهانگیری ، با اشاره به اهانت ها به ساحت مقدس پیامبر اسلام، چنین اهانت هایی را نتیجه انفعال و سازشکاری حاکمان وابسته کشورهای عربی و خوش خدمتی آنها به آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و خواستار واکنش مناسب امت اسلامی در برابر این هتاکی ها شد.

وی سکوت در این شرایط را گناه دانست و اضافه کرد: تظاهرات کافی نیست و باید کالاهای هتاکان تحریم شود.

امام جمعه توکهور و هشت بندی افزود: تا زمانی که منافع فرانسه توسط امت اسلامی مورد تهدید قرار نگیرد دست از هتاکی بر نمی دارند.

حجت الاسلام جهانگیری تأکید کرد: لازم است همه ی امت اسلامی با حفظ وحدت مانع اهانت به مقدسات جهان اسلام باشیم.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید