خبر فوری

تلاش منچستریونایتد و پاری سن ژرمن برای جذب اریکسن؛ اینتر خواهان حفظ هافبک دانمارکی

هرمزبان – هافبک ۲۸ ساله و دانمارکی باشگاه اینتر در ژانویه گذشته از تاتنهام به این تیم پیوست و پس از شروعی بسیار خوبی که در این تیم داشت، به مرور جایگاه خود را در ترکیب این تیم از دست داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، کریستین اریکسن در اینتر به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده است و اخیرا در مصاحبه های خود از این موضوع گلایه کرده بود. پاری سن ژرمن و دورتموند به جذب قرضی این هافبک دانمارکی علاقه نشان داده اند و حتی در تابستان گذشته، صحبت از انتقال اریکسن به دورتموند مطرح شده بود اما سران اینتر خواهان جدایی قرضی این هافبک ۲۸ ساله نیستند. کریستین اریکسن تا سال ۲۰۲۴ با اینتر قرارداد دارد.
کریستین اریکسن از شرایط خود در اینتر رضایت ندارد و می خواهد در بازی های این تیم حضور داشته باشد. او در این رابطه می گوید: نمی خواهم در تمام فصل روی نیمکت بنشینم. امیدوارم باشگاه یا سرمربی قصد انجام چنین کاری را نداشته باشند. در فصل جاری بازی های زیادی را در پیش داریم و من انتظار دارم که بازی کنم. نیمکت نشینی اصلا چیز خوبی نیست و با افزایش تجربه، صبوری و تحمل افراد کاهش پیدا می کند.
اریکسن درباره عملکرد خود پس از دوران قرنطینه گفت: انتظارات زیادی از من وجود دارد. مردم فکر می کردند که من در هر بازی تفاوت ها را رقم خواهم زد اما اینگونه نشد. به همین دلیل است که نگاه آن ها به من تغییر کرد. پس از دوران قرنطینه، فراز و نشیب هایی داشتم. پس از ورود به این باشگاه، شروع فوق العاده ای داشتم و اکنون شرایط جدیدی را تجربه می کنم.   
تابستان گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه دورتموند به اریکسن منتشر شده بود. از این هافبک دانمارکی در این رابطه سوال شد و او پاسخ داد: چیزی از مدیر برنامه های خود نشنیدم. علاقه جدی و مشخصی وجود نداشت. به گمانه زنی های رسانه ها عادت کرده ام اما نمی توانم بگویم که چه شایعاتی حقیقت دارند و چه شایعاتی حقیقت ندارند.    
هنگامی که باشگاه اینتر در نقل و انتقالات زمستانی گذشته موفق شد کریستین اریکسن را از تاتنهام به خدمت بگیرد، به نظر می رسید که آن ها یک ستاره کلیدی را به خدمت گرفته اند و به نوعی ستاره‌های دانمارکی می‌تواند به مهره تاثیرگذار در ترکیب تیم آنتونیو کونته تبدیل شود. اوضاع برای کریستین اریکسن اما در چند ماه گذشته بسیار کابوس وار سپری شده و او طی این مدت در بیشتر بازی های اینتر نیمکت نشین بوده است؛ تا جایی که حتی در نقل و انتقالات تابستانی شایعاتی در رابطه با جدایی زودهنگام این هافبک دانمارکی از نراتزوری نیز به گوش رسید.
اریکسن اخیراً در مصاحبه‌ای صراحتا اعلام کرد که نمی‌خواهد نیمکت‌نشینی هایش ادامه دار باشد. از طرفی به نظر می رسد که کونته نیز تمایل زیادی به استفاده از او نشان می دهد. حالا و در همین رابطه برخی منابع مدعی شده اند که دو باشگاه منچستریونایتد و پاری سن ژرمن در نقل و انتقالات ژانویه برای به خدمت گرفتن اریکسن از اینتر اقدام خواهند کرد. از طرفی باشگاه ایتالیایی نیز امیدوار است که با ۲۰ میلیون یورو یعنی دقیقا همان مبلغی که برای جذب اریکسن خرج کرده بود، او را به فروش برساند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید