خبر فوری

بایرن مونیخ – اتلتیکو مادرید؛ مصاف تیم هجومی فلیک برابر شاگردان جنگنده سیمئونه

هرمزبان – هانسی فلیک و دیگو سیمئونه، دو سرمربی با دو اندیشه متفاوت مقابل یکدیگر قرار می گیرند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در هفته اول مرحله گروهی فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید مقابل یکدیگر قرار می گیرند.     بایرن مونیخ پس از سپری کردن چند روز پرفشار، باید یک آزمون دشوار دیگر را پشت سر بگذارد. بایرن مونیخ که طی روزهای اخیر در فاصله زمانی کمی مقابل دورن و بیله فلد قرار گرفت و پیروز شد، حالا یک جدال سخت مقابل یک تیم سرسخت در پیش دارد و خستگی، عاملی است که می تواند کار را برای بایرن مونیخ سخت کند. از دست دادن سرژ گنابری، ستاره خط حمله بایرن مونیخ به دلیل ابتلا به کرونا آن هم چند ساعت پیش از بازی، مشکل دیگری است که هانسی فلیک باید با آن روبرو شود.
نتایج بایرن مونیخ در پنج دیدار اخیر خود، چهار پیروزی و یک شکست بوده است. از سوی دیگر اتلتیکو مادرید که این هفته پیروزی روحیه بخشی مقابل سلتاویگو کسب کرد، می خواهد با کسب امتیاز از آلیانتس آرنا گام مهمی برای صدرنشینی در این گروه بردارد، سیمئونه رویارویی با بایرن مونیخ را خوب بلد است. اتلتیکو مادرید نیز همانند بایرن مونیخ دو غایب مهم یعنی سائول نیگز و خوزه خیمنز دارد که این برای سیمئونه خبر خوبی نیست. اتلتیکو مادرید در چهار دیدار اخیر این فصل خود، دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده است.
هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: بازی کردن با اتلتیکو مادرید در اولین بازی گروه نکته جالبی است. دیگو سیمئونه توانسته همچنان باعث پیشرفت تیمش شود. آن ها یکی از بهترین سیستم های دفاعی اروپا را دارند و در خط حمله هم کیفیت بالایی دارند. بنابراین باید در دفاع مستحکم باشیم و حریف را هم تحت فشار قرار دهیم. نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم. به چیزهایی که در گذشته اتفاق افتاده، اهمیتی نمی دهم. اتلتیکو در این فصل فقط دو گل خورده و این یعنی آن ها فوتبال منظمی بازی می کنند. ما هم طرح خود را در ذهن داریم و می خواهیم فردا آن ها را اجرایی کنیم.   
می خواهیم در این فصل لیگ قهرمانان تا جای ممکن موفق ظاهر شویم. تکرار دستاورد فصل گذشته به شدت سخت است. رقبای بسیار خوب و زیادی در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و ما باید بازی به بازی فکر کنیم. وقت زیادی برای تمرین نداشته ایم. در برابر بیله فلد، اوضاع بهتر از قبل بود اما هنوز می توانیم در برخی وضعیت ها بهتر شویم. در بازی با بیله فلد با توپ خیلی خوب کار کردیم و بسیار راضی بودم.
دیگو سیمئونه در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما در مسیر ادامه دادن به پیشرفت، منظم بودن در بازی و پایداری به عنوان یک تیم هستیم. مقابل حریفی مهم بازی می کنیم و سعی می کنیم بازی را به سمتی ببریم که فکر می کنیم از آن طریق می توانیم به حریف ضربه بزنیم. تمام تیم ها به فضا نیاز دارند، تیم های کمی هستند که در فضاهای کوچک نیز می توانند برتر باشند. ما به طور متوالی این موضوع را در بازی های ملی و همچنین در لیگ دیده ایم. فضاها برای صدمه زدن به حریف مورد نیازند. تاریخچه این باشگاه ضد حمله است، در حال حاضر می توانیم آن را حفظ کنیم.
به نظرم هیچ چیزی از این که چه اتفاقی ممکن است در بازی فردا رخ دهد، مهم تر نیست. ما بازی به بازی پیش می رویم و مربی بایرن مونیخ هم همین حرف را زد که آن ها بازی به بازی پیش رفتند. اگر قهرمان لیگ قهرمانان چنین حرفی می زند پس خودتان نتیجه بگیرید. از سال ۲۰۱۶، این سومین بار است که مقابل بایرن مونیخ قرار می گیریم. ۴۲ سال از زمانی که مجبور شدیم مقابل بهترین تیم جهان قرار بگیریم، می گذرد. این هیجان انگیز است. بایرن مونیخ با مسئولیت پذیری و تلاش از خود دفاع می کند و می داند ما چه گزینه هایی در اختیار داریم و ما برای موفق شدن در مقابل آن ها به بهترین شکل، باید شفاف و روان عمل کنیم.
ما اول از خودمان خواسته هایی داریم. می دانیم هدف چیست و چگونه می توان به آن رسید، بازی به بازی. تنها واقعیت موجود در زندگی و فوتبال این است که روز به روز پیش بروی. هر چیزی که در مورد آینده فکر کنیم، تصور کنیم و… بی فایده است. موضوعی که در حال حاضر در ذهن من است، بهبود باشگاه و رقابت کردن است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید