خبر فوری

پنجمین شهید مدافع سلامت هرمزگان به دیدار حق شتافت

هرمزبان – یکی از پرستاران بیمارستان سید الشهدای(ع)نیروی دریایی ارتش در بندرعباس شامگاه پنجشنبه بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ به صف شهدای سلامت پیوست.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شهید حلیمه شب‌روا پنجمین شهید مدافع سلامت است که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.
دکتر فاطمه نوروزیان بیان داشت: وی از پرستاران با سابقه بیمارستان سید الشهدای منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بود که در پی مجاهدت در راه سلامت جامعه به فوض عظیم شهادت نائل آمد.
وی بیان داشت: تعداد نمونه گیری از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا در هرمزگان تاکنون ۷۹ هزار و ۱۵۴ نفر بوده که در حال حاضر  ۲۱۸ نفر با تشخیص کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: هم اکنون ۵۵ نفر در بخش آی سی یو بستری هستند که ۱۹ نفر از آن‌ها حال وخیم دارند.
دکتر نوروزیان ادامه داد: تاکنون ۸۳۵ نفر فوتی مثبت‌ قطعی به علت کووید ۱۹ در هرمزگان اتفاق افتاده و در شبانه روز گذشته نیز یک فوتی جدید مرد ۷۳ ساله از پارسیان ثبت شده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید