خبر فوری

تذکر نماینده بندرعباس در مورد حق مرزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

نماینده مردم بندرعباس، خمیر، قشم و حاجی آباد در مجلس خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت و درمان گفت: از شما می خواهم حق مرزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان را پرداخت کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، احمد مرادی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی  در تذکری شفاهی ضمن محکومیت سخنان رئیس جمهور فرانسه نسبت به پیامبر اسلام(ص) گفت: به همه مسئولان و دست اندرکاران اجرایی کشور تذکر می‌دهیم که به داد کارگران و کارمندان برسید. انصافاً این قشر از مردم در بدترین شرایط معیشتی به سر می برند و زیبنده نیست که حقوق، اضافه کار، حق ماموریت و سنوات خدمتشان را در چندین ماه یا بعضاً چندین سال بخواهند دریافت کنند.

نماینده مردم بندرعباس، خمیر، قشم و حاجی‌آباد در مجلس خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت و درمان تاکید کرد: از شما می‌خواهم حق مرزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان که در واقع این استان صددرصد استان مرزی است، را پیگیری کنید.

وی ادامه داد: مجلس به تبدیل وضعیت کارمندان و کارکنانی که در دوایر مختلف دستگاه اجرایی کار می‌کنند، صحه گذاشته و دولت باید نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید