خبر فوری

کشف بیش از۸۶۰ کیلو مواد افیونی در اجرای طرح ضربتی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۲۵ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۸۶۲ کیلو مواد افیونی در اجرای یک طرح ضربتی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی استان هرمزگان در ادامه طرح مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان طرح ضربتی مقابله با قاچاق مواد مخدر را به مدت ۴۸ ساعت در استان اجرا کردند.  

وی افزود : در اجرای این طرح ۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر شناسایی و توقیف، ۲۵ قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و ۱۲۶ معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری شدند. 

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این طرح در مجموع ۸۶۲ کیلو و۸۷۵ گرم مواد مخدر تریاک از قاچاقچیان کشف و یک باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و اعضاء آن دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی هرمزگان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان بر شمرد و تصریح کرد: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و توزیع کنندگان مواد مخدرجوانان این مرز و بوم را آلوده کنند و ضروری است شهروندان و مردم خوب و فهیم استان هرگونه موارد هنجارشکنی را از طریق تلفن فوریت های ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید