بیانیه بسیج دانشجویی هرمزگان در پاسخ به اهانت‌های اخیر به ساحت رسول خدا در فرانسه

بسیج دانشجویی هرمزگان در بیانیه‌ای درباره توهین به ساحت رسول خدا در فرانسه آورده است: این توهین نه‌تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی‌شود، بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی هرمزگان در بیانیه‌ای به توهین به ساحت رسول خدا (ص) در فرانسه، ضمن محکوم ساختن این اقدام آورده است:

ما مسلمانان ضمن احترام به پیروان همه انبیاء مکرم الهی، اعتقاد داریم که توهین به حضرت رسول الله اکرم(ص)، توهین به همه انبیاء الهی و بی حرمتی به قرآن کریم، بی حرمتی به کتب همه پیامبران است.

این تخریب و توهین به مقدسات مسلمانان از سوی نهادهایی است که از سال ها پیش، سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند.

البته این توهین نه‌تنها موجب کاهش توسعه اسلام در فرانسه و سایر نقاط جهان نمی‌شود، بلکه عاملی برای تقویت توجه به متن قرآن کریم و تعالیم الهی خواهد شد.

در ایامی که ویروس منحوس کرونا جهان را درگیر خود کرده، ویروس مستکبرین جهانی، حوادث دردناک و شرارت‌آمیزی از جمله اهانت به ساحت مقدس قرآن مجید و توهین آشکار به پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله وسلم) و بهترین مخلوق خداوند، جنایتی بزرگ و غیرقابل‌گذشت را رقم زده‌اند.

این حرکت رذیلانه گرچه به ظاهر توسط توسط جمعی از جاهلان حقیر و بداندیش واقع شد اما پشت پرده‌های پیچیده و کینه‌توزانه‌ای دارد که نشان از اسلام هراسی و در یک زنجیره پلید در حال فعالیت است و خصمانه علیه مقدسات اسلامی کار می‌کند.

سیاست کینه توزانه و خصمانه اسلام‌ستیزی که توسط صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی هدایت می‌شود، به یقین با طراحی عوامل خودفروخته و سازمان‌های صهیونیستی آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی طرح‌ریزی‌شده و برای اجرا به مزدوران جنایتکار که در لباس روشنفکری جولان می دهند، به اجرا گذارده می شود.

انتظار میرود تا نهاد‌های بین‌المللی اسلامی و اندیشمندان جهان اسلام، خط خبیث اسلام‌ستیزی را بیش از گذشته بشناسند و ریشه‌های این شجرۀ ملعونه را قطع کنند. بی شک مجاهده مدبرانه، ایستادگی در مقابل مستکبرین و محکومیت شدید این عمل خبیثانه توسط آزادی خواهان جهان را ستوده و هتک حرمت به ساحت قرآن کریم و پیامبر اعظم و رسول اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) توسط شیطان صفتان عالم را محکوم کرده و عمل به تکالیف عقلی و شرعی در سایه صبر مومنانه، دعا و کوشش برای عظمت بیشتر اسلام عزیز را آرزومندیم.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید