خبر فوری

باشگاه لیورپول مصدومیت رباط صلیبی فن دایک را تایید کرد؛ فصل ۲۰۲۰/۲۱ برای مدافع هلندی به پایان رسید

هرمزبان – مصدومیت فن دایک در برخورد با جوردن پیکفورد در جریان دیدار لیورپول و اورتون رخ داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، به نقل از سایت رسمی لیورپول، مدافع وسط قرمزها در جریان دیدار اورتون و لیورپول در برخورد دقیقه ۶ مسابقه با جوردن پیکفورد از ناحیه لیگامنت زانو دچار آسیب دیدگی شد. فن دایک که پس از این مصدومیت تعویض شد، حال طبق نظر پزشکان به جراحی نیاز دارد. گفته می شود پارگی رباط او، از گرید ۳ یعنی بدترین نوع پارگی رباط صلیبی است. زمان مشخصی برای بازگشت فن دایک به میادین اعلام نشده ولی مدافع هلندی چندین ماه از میادین دور خواهد بود.
لیورپول دیروز در دربی مرسی ساید برابر اورتون در دیداری پرحاشیه با نتیجه ۲-۲ متوقف شده و دو امتیاز حساس را از دست داد. اما ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول بعد از برخورد با جوردن پیکفورد دچار مصدومیت شدیدی شد و حالا اخبار حاکی از دوری چند ماهه او از میادین است. باشگاه لیورپول اعلام کرد ویرژیل فن دایک به زودی تحت عمل جراحی  قرار گرفته و چند ماهی قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.
مصدومیت فن دایک پارگی رباط صلیبی درجه سه است. معمولا بازیکنان در چنین شرایطی بین شش ماه تا یک سال از میادین دور هستند، اما باشگاه لیورپول زمانی رسمی در مورد دوران غیبت فن دایک ذکر نکرده است. این بدترین نوع مصدومیت رباط صلیبی محسوب می شود و رباط در چنین شرایطی از وسط پاره می شود.
در واقع زمان بازگشت دقیق فن دایک به دوره ریکاوری و جراحی این بازیکن بستگی دارد و در صورتی که همه چیز خوب پیش برود، ممکن است او در بازی های پایانی فصل قادر به همراهی مرسی سایدی ها باشد. حضور این مدافع ارزشمند در رقابت های جام ملت های اروپا در تابستان سال بعد در ترکیب تیم ملی هلند نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.
پزشکان باشگاه لیورپول فن دایک را هفته آینده جراحی می کنند و تنها پس از جراحی است که متخصص می توانند تخمین بزنند زمان دوری فن دایک دقیقا چقدر خواهد بود. لیورپول بر خلاف فصل گذشته امسال از نظر دفاعی تیمی متزلزل نشان داده و حتی هفت بار نیز در مقابل آستون ویلا تسلیم شده است. بی شک با غیبت فن دایک شرایط برای یورگن کلوپ در ادامه فصل دشوار خواهد شد.
ویرجیل فن دایک در جریان تساوی ۲-۲ اورتون و لیورپول پس از برخورد با جوردن پیکفورد از ناحیه زانو آسیب دید و زمین بازی را ترک کرد. گفته می شود مدافع هلندی لیورپول از ناحیه رباط صلیبی زانو آسیب دیده و ۶ تا ۸ ماه از میادین دور خواهد بود. پس از برخورد پیکفورد با فن دایک، هواداران لیورپول به صفحه دروازه بان اورتون در اینستاگرام هجوم آوردند و خشم خود نسبت به او را نشان دادند. در شرایطی که پست های پیکفورد در اینستاگرام به طور متوسط ۲۰۰ کامنت دارد، در پست آخر او بیش از ۳۰۰۰ کامنت به ثبت رسیده است.
فن دایک روی حرکت خشن پیکفورد، مصدوم شد. به نقل از اسکای اسپورت؛ در حالت عادی جریمه چنین خطایی در محوطه جریمه، کارت قرمز مستقیم و اعلام پنالتی به سود حریف است. با این حال داور و کمک داور ویدیویی پیش از رقم خوردن این صحنه، آفساید بازیکنان لیورپول را تشخیص دادند تا طبق قانون، اتفاقات پس از آفساید نادیده گرفته شود. اکنون باشگاه لیورپول از اتحادیه فوتبال انگلستان در این مورد توضیح خواسته است. شاید لازم باشد که در قوانین بازنگری شود چراکه لیورپول، بهترین مدافع خود را تا پایان فصل از دست می دهد، آن هم بدون اینکه جوردن پیکفورد حتی یک کارت زرد دریافت کرده باشد!

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید