خبر فوری

ناراحتی شدید ایسکو از زیدان؛ وقتی دوربین ها همه چی را لو می دهند!

هرمزبان – ایسکو مدعی است که زین الدین زیدان او را در رئال مادرید نادیده می گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، ناامیدی ناشی از فرصت کم برای بازی کردن موجب شده است تا هافبک لوس بلانکوس علیه سرمربی تیم صحبت کند. هافبک تیم ملی اسپانیا در دو بازی اخیر رئال مادرید حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته است. در واقع ایسکو ۲۸ ساله که در تابستان با مصدومیتی از ناحیه مچ پا مواجه شد، در این فصل به ندرت و فقط ۴ بار برای تیمش به میدان رفته است.
بازیساز پیشین مالاگا از وضعیت خود راضی نیست و با توجه به تصاویر شکار شده از سوی مویستار، قبل از بازی ال کلاسیکو در حالی که روی نیمکت نشسته است، رو به هم تیمی هایش می گوید: اگر قرار باشد مرا تعویض کند، مرا در دقیقه ۵۰ یا ۶۰ بازی از زمین بیرون می کشد؛ حتی بعضا در بین دو نیمه. اما اگر قرار باشد مرا به زمین بفرستد، این کار را در دقیقه ۸۰ انجام می دهد.  
در واکنش به این حرف های ایسکو، مارسلو می خندد و لوکا مودریچ لبخند می زند. ایسکو طی هفت سال حضور در رئال مادرید، مدام به ترکیب اصلی وارد و از آن خارج شده است. در واقع سه سال از آخرین باری که او دو بازی لالیگایی پیاپی در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت می گذرد. در این مدت او فقط شش بار به مدت ۹۰ دقیقه در بازی های لالیگایی در زمین حضور داشته است. گفته می شود دلیل این وضعیت، کم کاری دفاعی او است.
ریوالدو، ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا، ایسکو را تشویق کرده که راه هامس رودریگز را در پیش بگیرد و با جدایی از رئال مادرید در تیمی دیگر شانس خود را امتحان کند. ستاره کلمبیایی در اورتون روز های خوبی را سپری می کند و تاکنون ۳ گل و ۴ پاس گل در ۶ بازی نخست خود ثبت کرده است. به نقل از مارکـا، ایسکو تاکنون در ۴ بازی لالیگا زیر نظر زیدان ۱۴۷ دقیقه فرصت بازی به دست آورده و موفق به گلزنی یا ارسال پاس گل نشده است. ریوالدو این هفته در ستون خود در Betfair نوشت:
ایسکو روزهای فوق العاده ای در این باشگاه داشته و برای مدتی طولانی مهره ای مهم در تیم رئال مادرید بوده اما در برنابئو دیگر جایگاه او اینطور نیست، بنابراین شاید او به وضعیت هامس رودریگز نگاه کند که مثال خوبی برای یک انتقال موفق بوده است. ستاره کلمبیایی عملکرد بسیار درخشانی در انگلیس و اورتون داشته و اگر ایسکو در آینده ای نزدیک چنین تصمیمی بگیرد تعجب نخواهم کرد.
ایسکو، هامس را می بیند و می داند که او از تصمیمش برای ترک رئال مادرید و انتقال به تیمی که در آن یار ثابت ترکیب باشد و دقایق بازی منظمی داشته باشد و در نهایت به بهترین فرم خود برگردد، بسیار راضی است. ایسکو اگر همچنان از سوی زیدان نادیده گرفته شود، شاید چنین احتمالی را بررسی کند.
ایسکو در سال ۲۰۱۳ از مالاگا به رئال مادرید پیوست و در مجموع تاکنون ۳۱۱ بازی با پیراهن رئال مادرید انجام داده که حال آن ۵۱ گل و ۵۴ پاس گل بوده است. ستاره اسپانیایی دوست دارد که برای رقابت های یورو ۲۰۲۱ در برنامه های لوئیز انریکه جایی داشته باشد.
از طرفی خط میانی یوونتوس مشخصاً نیاز به تقویت دارد و با جدایی میرالم پیانیچ و انتقال آرتور ملو، از بارسلونا باز هم احساس نیاز وجود دارد و شاید بانوی پیر بار دیگر به سراغ ایسکو، هافبک نیمکت نشین رئال مادرید برود. La Gazzetta dello Sport مصاحبه ای قدیمی از پیرلو منتشر کرده که بعد از حذف یوونتوس به دست آژاکس در لیگ قهرمانان فصل گذشته انجام شده است: برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به بازیکنی مثل ایسکو احتیاج دارید. خط میانی کلید همه چیز است؛ شما کریستیانو را دارید اما باید به دنبال راهی برای تغذیه او هم باشید.
با اینحال، رسانه های اسپانیایی احتمال جدایی هافبک ۲۸ ساله اسپانیایی از رئال مادرید را در وضعیت کنونی بازار نقل و انتقالات بعید می دانند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *