خبر فوری

بررسی دستاوردهای بسیج سازندگی در برنامه «چوب خط»

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، شصت و یکمین قسمت برنامه تلویزیونی «چوب خط» در آستانه هفته بسیج به دستاوردهای بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی می پردازد.

علی مروی تهیه کننده «چوب خط» خاطرنشان کرد: در این برنامه نگاهی به سابقه تشکیل بسیج سازندگی و مهمترین نتایج حاصل از فعالیت این نهاد در حوزه خوداتکایی اقتصادی و محرومیت زدایی خواهیم داشت.

وی افزود: سردار غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی و تنی چند از بسیجیان فعال در این حوزه مهمانان برنامه هستند همچنین دو گزارش از فعالیت این سازمان در حوزه اقتصاد مقاومتی به نمایش در می آید و گزارشی هم خواهیم داشت از نمایشگاه دستاوردهای بسیج.

تهیه کننده چوب خط گفت: آیتم «خط خبری» این هفته به موضوع قرارداد نفتی ایران با توتال از نگاه روزنامه رسمی دولت می پردازد همچنین آیتم «نگاه هفته» اختصاص خواهد داشت به محدودیت های ترافیکی شهرهای بزرگ در روزهای برفی و در زمان آلودگی هوا، اینکه این محدودیت ها تا چه میزان به نفع مردم هستند.

برنامه تلویزیونی «چوب خط»، چهارشنبه 3 آذرماه ساعت 20:30 به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم برای پخش در ساعت 15:30 روز بعد در نظر گرفته شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید