ارسال دفاعیه پرسپولیس در پرونده آل‌ کثیر به AFC؛ تصمیم نهایی با کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا

هرمزبان – قرار است عصر امروز (جمعه) این لایحه به کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه ۲۷ مهر ماه اعتراض خود در پرونده محرومیت شش ماهه عیسی آل‌ کثیر را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد و این پرونده به کمیته استیناف AFC  ارجاع داده شد. پس از این اتفاق، باشگاه پرسپولیس پنج روز زمان داشت تا لایحه دفاعیه خود در پرونده عیسی آل‌کثیر را به کمیته استیناف AFC ارسال کند و از همین، تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس لایحه دفاعیه خود در این پرونده را آماده کرده و قرار است عصر امروز (جمعه) این لایحه به کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود.
پرسپولیس تا پایان هفته لایحه دفاعی خود در‌ خصوص‌ عیسی آل کثیر را به AFC ارسال می کند. به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام علیرضا قدیر، مسوول امور حقوقی باشگاه، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای، پذیرش درخواست پرسپولیس برای ارجاع پرونده محرومیت عیسی آل‌ کثیر را به کمیته استیناف AFC، اعلام کرد. به این ترتیب، باشگاه پرسپولیس باید لایحه خود را در اعتراض به رای صادره تا پایان هفته به این کنفدراسیون ارسال نماید.
بنا بر اعلام علیرضا قدیر، مسئول امور حقوقی باشگاه، اعتراض باشگاه پرسپولیس به رای صادره در پرونده عیسی آل‌کثیر، امروز یک‌شنبه به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد. به این ترتیب پرسپولیس، ۵ روز فرصت خواهد داشت تا لایحه خود را ارسال نماید و کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از آن نسبت به اخذ تصمیم، اقدام خواهد کرد.
تعدادی از معاونان باشگاه پرسپولیس قصد دارند از پست خود کناره گیری کنند تا با انتقاد هواداران روبرو نشوند. پرسپولیس با وجود صعود به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا با حاشیه‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند. جدایی شجاع خلیل زاده از جمع شاگردان یحیی گل محمدی و اختلافات به وجود آمده بین تعدادی از اعضای تیم با شیوه مدیریتی مهدی رسول پناه سرپرست و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باعث شده تا زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر و تحول چند مدیر در باشگاه به گوش برسد.
تعدادی از معاونان باشگاه پرسپولیس قصد دارند از پست خود کناره گیری کنند تا با انتقاد هواداران روبرو نشوند. ضمن اینکه عدم انتخاب رسول پناه از سوی هیات مدیره به عنوان مدیرعامل باعث شده تا شایعاتی درباره احتمال ورود فرد جدید به عنوان مدیرعامل باشگاه نیز مطرح شود؛ بخصوص بعد از انتشار یک فایل صوتی و یک فایل تصویری از رسول پناه که در آن به بازیکنان و کادر فنی این تیم به شکل عجیبی انتقاد می‌کند.
سرخپوشان که تیم خود را آماده حضور در رقابت‌های لیگ و همچنین فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌کنند، در شرایطی تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرده‌اند که یکی از چالش‌های آن‌ها تغییر رأی سختگیرانه AFC مبنی بر محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر است؛ آل کثیر پس از یک شادی پس از گل جنجالی در پایان مسابقه پرسولیس مقابل پاختاکور، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شائبه شادی نژادپرستانه ۶ ماه محروم شد.
به گفته چهره‌های حقوقی فعال در حوزه فوتبال، به جز تلاش دیپلماتیک پرسپولیسی‌ها برای ارسال شواهد لازم برای اثبات نژادپرستانه نبودن شادی آل کثیر، این بازیکن باید به صورت رسمی بابت این شادی گل عذرخواهی کند؛ هنوز مشخص نیست که فرجام خواهی آل کثیر در کدام جلسه کمیته انضباطی مورد بازبینی قرار گیرد و البته نتیجه آن نیز کاملا غیرقابل پیش بینی است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید