خبر فوری

هرمزگان در میان امن‌ترین استان‌های کشور است/ روزانه ۳ هزار پاسخ به تماس‌ها با ۱۱۰ داده می‌شود

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: هرمزگان در میان ۳ استان اول امن‌ترین استان‌های کشور قرار دارد و این حاصل همکاری مردم با نیروی انتظامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰ تن مواد مخدر در هرمزگان از باندهای قاچاق کشف و ضرر ۱۰۰۰ میلیارد تومان به باندهای قاچاق وارد کرده‌ایم و ده‌ها خودرو و خانه مجلل حاصل از پول‌های آلوده قاچاق توقیف شده است.

وی افزود: ۴۰۰ نفر از سرکردگان باندهای سازمان یافته قاچاق مواد مخدر و کالا در هرمزگان نیز با انهدام باندهای آنان دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به تنوع گسترده خدمات پلیس در عرصه‌های مختلف عنوان داشت: در زمینه تصادفات درون شهری با همکاری مردم ۱۶ درصد کاهش تصادفات را شاهد بوده‌ایم و در حوزه برون‌شهری نیز با توجه به کاهش سفرها و همین طور همکاری مردم با پلیس، بیش از ۲۵ درصد تصادفات کاهش یافته است.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: روزانه ۳ هزار تماس مردمی از سوی پلیس در هرمزگان پاسخ داده می‌شود که بسیاری از آنها منجر به اعزام یگان‌های مختلف شده و بسیاری نیز در زمینه کسب مشاوره از پلیس است که راهنمایی‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی رضایت ۹۷ درصدی مردم هرمزگان از خدمات پلیس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این رضایت‌مندی در سایه همکاری و همدلی مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی بدست آمده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین گفت: از لحاظ میزان جرم نیز هرمزگان در رده ۲۹ کشور و در میان امن‌ترین استان‌های کشور قرار دارد و صیانت از این جایگاه نیز با مجاهدت پلیس و همکاری دستگاه قضایی و همدلی مردم میسر است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید