خبر فوری

مسؤولان فکری به حال کارخانه پودرماهی سوزا کنند/ تاکنون ۷ جوان در این کارخانه کشته شده‌اند

امام جمعه اهل‌سنت سوزا گفت: کارخانه پودرماهی در سوزا مصائب فراوانی برای مردم داشته و تاکنون ۷ جوان در این کارخانه جان خود را از دست داده‌اند و وقت آن است که مسؤولان فکری برای این کارخانه کنند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، شیخ احمد سلامی در مراسم تشییع پیکر ۴ جوان کارگر اهل سوزا در قشم که در پی بروز حادثه در کارخانه پودر ماهی صبا مجد این روستا جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: در سال ۸۴ در همین کارخانه پودر ماهی ۳ جوان و اکنون نیز ۴ جوان اهل سوزا جان خود را از دادند و این مصیبت، داغی فراموش نشدنی برای مردم ما است.

وی افزود: این کارخانه مصائب فراوانی برای مردم ما داشته و حتی حق نفس کشیدن را نیز از ما گرفته است و از مسؤولان می‌خواهیم که فکری برای این کارخانه کنند چرا که بارها وعده‌هایی از جانب مسؤولان داده شده اما عملی ندیده‌ایم.

امام جمعه اهل‌سنت سوزا با بیان این که ظرفیت اصلی توسعه و پیشرفت سوزا، گردشگری است، خاطرنشان کرد: از سازمان منطقه آزاد قشم می‌خواهیم که با جابجایی این کارخانه به محلی جدید، کاربری منطقه سوزا را به گردشگری تغییر دهند.

شیخ احمد اسلامی از اقدام به موقع دادستان قشم و نیروی انتظامی در پلمپ کارخانه پودرماهی پس از وقوع این حادثه تقدیر و تشکر کرد و عنوان داشت: قصور متوجه مالک و ناظران بر فعالیت این کارخانه است و باید با دقت ابعاد مختلف این حادثه بررسی و قاصران به اشد مجازات برسند.

وی با گلایه از نمایندگان استان، گفت: از نمایندگان استان انتظار داشتیم که برای کاهش فقدان غم وقوع این حادثه در جمع مردم ما حاضر می‌شدند اما نه پیامی دادند و نه در جمع ما حضور یافتند.

به گزارش فارس، ۴ جوان سوزایی در حادثه گازگرفتگی دو روز پیش در کارخانه پودرماهی صبا مجد با نام‌های عبدالباسط سلامی حبیب اسحاق، وحید سلامی حبیب اسحاق، سعدی سلامی(کنجلی) و سعید محمد شاعر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۵

منبع: فارس

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید