خبر فوری

تلاش های یحیی، مانع فروپاشی پرسپولیس در آستانه فینال آسیا؛ متحد بمانید

هرمزبان – امداد چهارشنبه در ساختمان باشگاه پرسپولیس، جلسه بشار رسن و مدیران باشگاه منجر به استوری خداحافظی بازیکن عراقی شد، بازیکنی که هنوز هم حرف از رفتن می زند و همه ی تلاش خود را می کند تا هر طور شده از پرسپولیس جدا شود و به قطر برود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، بامداد چهارشنبه بشار رسن با بحث درآمد زایی یک میلیون و دویست هزار دلاری پرسپولیس از فروش او به باشگاه قطری، تقریبا باشگاه را مجاب کرده بود با جدایی اش موافقت کند اما داد و فریاد یحیی گل محمدی که تهدید کرد اگر بشار را بفروشند، استعفایش را می نویسد و از پرسپولیس می رود، مسیر ماجرا را تغییر داد.
امروز هم با تجمع هواداران پرسپولیس مقابل باشگاه و مجلس، برخی بازیکنان این تیم که در آستانه جدایی بودند، عقب نشینی کردند. رادوشوویچ که پیش از این گفته بود تا مطالبات خود را به طور کامل دریافت نکند حاضر نیست به ایران برگردد، امروز پیغام فرستاد آماده بازگشت است، بازیکنی که برای فسخ یکطرفه قراردادش نامه رسمی به باشگاه زده بود منکر همه چیز شد و حتی شجاع خلیل زاده که روز ۱۴ مهر خیلی بی سر و صدا قراردادش با پرسپولیس را یک طرفه فسخ کرده بود، تلاش کرد از طریق علی کریمی راهی برای مصالحه با پرسپولیس پیدا کند.
حالا قرار است هیات مدیره پرسپولیس در اولین جلسه خود درباره موضوعاتی نظیر نزدیک کردن مبلغ قرارداد شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان به دستمزد سایر بازیکنان، به مهدی رسول پناه اختیاراتی بدهد که او بتواند این بازیکنان ملی پوش را راضی نگه دارد. قرار است اعتبار تازه ای نیز برای باشگاه تامین شود که باشگاه بندها و متمم ها و آپشن های قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کند.
همچنین قرار شده هیات مدیره مصوب کند بخش قابل توجهی از پاداش صعود به فینال آسیا به بازیکنان و مربیان تعلق بگیرد تا خیال بازیکنان و مربیان راحت باشد که هر زمان این پول که فعلا امکان وصولش از کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست، به دست پرسپولیس رسید، سهم و حق آنها محفوظ است.
باشگاه در جواب اصرار بشار به انتقال به قطر هم به او پیغام داده در صورت قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مبلغی بسیار بیشتر از آن یک میلیون دلار تا یک میلیون و دویست هزار دلاری که از محل فروش بشار به دست می آید، نصیب پرسپولیس خواهد شد و باشگاه حاضر نیست با فروش بشار و سایر بازیکنان تاثیرگذار خود، این درآمد زایی را به خطر بیاندازد.
البته بشار همچنان تلاش می کند از پرسپولیس جدا شود و می خواهد راه های باقی مانده برای رسیدن به این هدف را امتحان کند ولی بعید است با توجه به اعتراض هواداران و مخالفت شدید یحیی گل محمدی چنین کاری امکان پذیر باشد. به نظر می رسد ثمره آن فریادهای یحیی گل محمدی که تهدید به استعفا کرده بود و اعتراض هواداران پرسپولیس در حال ظاهر شدن باشد و بعضی ها با این تلنگر به خود آمده اند.
به دستور وزارت ورزش و جوانان، علی پروین و بزرگان تشکل پیشکسوتان پرسپولیس در جلسه مشترکی با حضور نماینده وزارت ورزش، مدیریت باشگاه، کارگزار باشگاه و نماینده بازیکنان و مربیان پرسپولیس شرکت کردند و در این جلسه راه های کمک مالی به پرسپولیس از طریق کارگزار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
پیش از این اختلاف هایی میان کارگزار باشگاه و مهدی رسول پناه ایجاد شد که همین اختلاف ها دلخوری رسول پناه از کارگزار را در پی داشت و باعث شد سرپرست موقت باشگاه در جمع هواداران بگوید کارگزار هیچ کمکی به ما نکرده است. کارگزار هم یک لیست بلند بالای ۶۹ میلیارد تومانی منتشر کرد تا رسول پناه را بیضشتر از قبل مقابل هواداران قرار بدهد.
کارگزار مدعی بود باشگاه اگر کمک مالی می خواهد باید دست آنها را در ایجاد درآمد باز بگذارد و باشگاه هم شرط و شروط کارگزار را نمی پذیرفت و ادعا می کرد طرف مقابل در ازای مبلغی که قصد پرداخت آن را دارد، امتیازهای خارج از عرف می خواهد. همین مساله باعث شده بود میان پرسپولیس و کارگزار مشکلات تازه ای ایجاد شود که گویا سوتفاهم ها در نشست امروز که با حضور نماینده بازیکنان و مربیان و همچنین علی پروین و پیشکسوتان برگزار شد، به حداقل رسید. وزارت ورزش قرار است نتایج این جلسه مشترک را به صورت رسمی اعلام کند. باشگاه توقع دارد کارگزار منابع مالی لازم برای پرداخت باقی مانده طلب برانکو و همچنین پرداخت قسط اول قراردادهای سال جدید و تسویه مبالغ باقی مانده از آپشن های بازیکنان از قرارداد فصل گذشته شان را در اختیارش بگذارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید