۴ سوله پژوهشی در اختیار شرکت‌های دانش بنیان هرمزگان قرار می گیرد

هرمزبان-رییس پارک علم وفن آوری هرمزگان گفت: به منظور گسترش فعالیت های علمی چهار سوله پژوهشی در اختیار شرکت های دانش بنیان این استان قرار می گیرد.

 علی فتی روز یکشنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: هم اکنون ۱۰ هکتار زمین از دانشگاه هرمزگان برای انجام کارهای زیر ساختی و احداث جاده دسترسی به این پارک واگذار شده که در مرحله اول چهار پارک و درمرحله دوم چهار پارک دیگر  به شرکت های دانش بنیان واگذار می شود.

  وی ادامه داد: برنامه پارک علم و فناروی استان هرمزگان واگذاری سوله های آماده برای شرکت های دانش بنیان با هدف توسعه فعالیته های علمی به صورت انبوه بوده تا این شرکت ها بتوانند در یک فضای مناسب به تولید ایده های خود بپردازند.

رییس پارک علم و فناوری هرمزگان اظهارداشت: برای انجام هر کاری و رساندن خبر آن به جامعه نیازمند بهره‌گیری از رسانه‌ها هستیم ، هر اقدامی به پیوند رسانه‌ای نیاز دارد تا مردم از خدمت‌هایی که می‌توانند بهره‌مند شوند مطلع شوند البته دراین زمینه نتوانسته ایم از این ظرفیت استفاده کنیم.

 فتی یاد آور شد: شرکت های دانش بنیان زیرمجموعه پارک علم و فناوری هرمزگان و سایر پارک‌های علم و فناوری کشور در زمان شیوع بیماری کورنا عالی عمل کردند این درحالی است که برخی کشورها ماسک به راحتی در دسترس ندارند و از ماسک‌های پارچه ای استفاده می‌کنند که آنرا چند مرتبه شسته و استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان و برخی دیگر از مجموعه‌ها و گروه‌های مردمی کاری کرده‌اند که ماسک به راحتی و قیمت رقابتی در دسترس همگان قرار دارد و در بازار عرضه می‌شود لذا بنظر می رسد در سایر حوزه ها هم ازجمله تولید خودرو لوازم خانگی می توان این چنین مدیریت کرد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید